19.09.2014 г.

Deva Perfect Care nourishing & restore hair mask

Здравейте,малко се забавих с новата си публикация,но бях отпуска и решихме да си починем няколко дни в Трявна.Градът е страхотен и аз определено много го харесвам.Приятелят ми никога не беше ходил там,но също остана очарован и определено ще посетим градчето отново,но стига лирични отклонения,ето за какво е новата ми публикация:

*Предварително се извинявам за проблемът с размерът на шрифта в краят на публикацията,за съжаление не разбрах как го постигнах и въпреки опитите ми не се оправи :(

Маската си я купих през Август от "ELITIS" за скромната сума от 2,76лв. (на връщане от Трявна минахме през Велико Търново и естествено спряхме за малко в "ELITIS" и си взех някои неща от там-маската за коса от тази серия,но друг вид е вече моя).
Като количество маската е 200мл.Опаковката е тип тубичка и е много удобна за употреба и когато се налага да се пътува и решите да си я вземете това е голям плюс по мое лично мнение.

Самата маска мога да опиша като крем,има приятен и траен аромат.На моята коса аромата се задържа за поне 12 часа без да преувеличавам ( непушач съм,ако това има значение и повечето хора около мен са такива). Обикновено използвам маската 2 пъти седмично.След употреба освен страхотният аромат,който ми напомня за продуктите които използва моята фризьорка,косата ми се разресва много лесно  и определено има по-добър вид.
Причините да избера точно тази маска са няколко:

-компанията производител е българска Rubella (трябва да отбележа,че преди да създам този блог,подминавах българските продукти много често)

-предназначението на маската да подхранва и възстановява чуплива и изтощена коса.Моята не е чак толкова зле,но в края на лятото и началото на есента реших да положа малко повече грижи за косата си след летните лъчи (макар и по-малко това лято)  и мъченията на които я подлагам със сешоара и по-рядко с пресата за коса.

- в маската има Д пантенол,керавис,масло от ший и маслина и това ме грабна.Не обърнах внимание на частта където пише състав.За това реших да кача снимка с точно тази част,за да си прецените сами дали ви харесва или не.Лично аз не разбирам много от парабени и разни такива,но се интересувам (както отбелязах по-горе,това че правя свой блог промени начинът ми на мислене по-някои въпроси и научих и научавам много неща)Надявам се,да не ме засипете с отрицателни коментари заради някои съставки.

Както вече споменах маската за коса ми харесва и вече си купих още една от тази серия,само че друг вид за да я пробвам.Личното ми мнение е,че това е един добър бюджетен продукт :)


 

За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my honest opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар