1.09.2014 г.

New beauty products July & August (part 1)

Здравейте,доста се забавих с този пост,но както се казва по-добре късно отколкото никога.Реших да не показвам какви са новите ми придобивки през месец Юли,защото бяха наистина малко,както ще видите.В тази част ще видите какво си купих през Юли,а във втората част всичко от Август.
Както вече сподели с вас тук смених миглоизвивачката,която ползвах ужасно дълго време с нова.Взех си я за 0,90лв,много евтино според мен.Нищо впечатляващо или уникално,но реших да я спомена.Мога да кажа,че като дизайн ми допада повече от предишната и е удобна за ползаване.
Бързо съхнещ лак за нокти на Flormar. Едно много добро попадение. Наистина изсъхва бързо и е доста траен.Цветът е плътен и на един слой.Цената е 2,19лв.Този цвят ми хареса много и определено ще си купя и друг цвят от тази серия.

Накрая е единственото разочарование сред тези скромни покупки.Една случайна покупка,която се оказа  голямо разочарование.
Глосът на Манхатън,ме грабна заради цветът и марката и бързо се разделих с 8,98лв.Цената ми се видя висока и все още мисля така.Друг недостатък е ужасната нетрайност на продукта.Върху моите устни изчезва изключително бързо (10-15 мин),докато го сложа и изчезва.Цветът е приятен,няма странен аромат,но тази нетрайност на продукта е ужасяваща за мен предвид цената,която съм платила.




За тази публикация не съм получавала финансова компенсация. Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my honest opinion. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар