10.09.2014 г.

New beauty products July & August (part 2)

Здравейте,ето и продължението,което ви обещах.Ако сте пропуснали първата част на този пост вижте тук.А сега по същество новите попълнения от изминалият месец Август.Очаквайте и отделни подробни постове за продуктите в следващите седмици :)
Едно посещение в "ELITIS" и ето резултата цял пост:) Не бях стъпвала в този магазин и в първият момент не ме грабна много,но след като се ориентирах мнението ми бързо се промени.Магазинът е наистина добре зареден и цените са много добри,според мен (аз посетих магазинът им във Велико Търново,тъй като е най-близкият наоколо)

Търсейки нов шампоан,попаднах на този.Грабна ме това,че е италиански,серията е професионална и с помпа,което е адски удобно.Цена 6,80лв за 500мл



























Маската за коса е голямо попадение,за съжаление не мога да я намеря в други магазини (определено търсих),откривам я само в "ELITIS".Цената е 2,76лв за 200мл.



























Трябва да съм честна с вас и срам не срам,досега пропусках този тип продукти.Но този ми хареса и определно ще поправя пропуска си.Хареса ми факта,че продукта е български и затова се спрях на него.Добро попадение,цената е 4,48лв за 350мл.









 В много блогове,чета положителни отзиви за този бранд и когато видях продукти от този бранд в магазина не можех да не пробвам нещо.Реших да е маска за лице,защото не бях чела нищо за продукта,а като предназначение е точно за моят тип кожа (нормална към мазна).Поредното попадение,много добър продукт цената е 4,07лв.






















Добре позната на всички марка,определено съм им фен.Кремчето е много добро опаковката е по-малка от тези,които десега съм купувала и това е причината да си го купя.По-удобен е за носене в чантата ми.Цената е 0,91лв за 65мл. крем

























Сладък аксесоар,който отдавна исках да имам,като видях цената от 0,52лв,нямаше как да не си го купя.

















Подарък от майката на приятеля ми,когато се запознахме.Аромата ми харесва,но трябва да се внимава,защото е силен и траен.За цената ще погледна в каталозите на Oriflame  и ще ви кажа.Опаковката е много сладка :)













Ето и едни стари мои любимци,не можах да реша какъв гел за лице и душ гел да си избера и докато реша заложих на марката на Lidl .Вече имам нов душ гел от Aroma,но вие ще го видите другият месец когато споделя новите си придобивки от месец Септември.














За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All things were purchased with my own money and this is my honest opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар