22.10.2014 г.

Deva Perfect -маски за коса

Здравейте от известно време искам да направя този пост и ето,че момента настъпи.Трябваше ми известно време,за да мога да използвам маските за коса и за да имам впечатления от тях.Едната от маските вече е почти свършила и скоро ще я видите в пост от типа празни опаковки.А сега по същество.





Deva Perfect Care hair mask with coenzyme Q10 and Shea butter
Deva Perfect Care nourishing & restore hair mask
                                  Производител
Рубела Рубела
                                            Цена 
2,76 лева
2,76лева
                                       Количество 

200ml
200ml
                                        Опаковка
тубичка тубичка
                                             Състав








Определено и двете маски ми харесаха,след като си купих първата,ужасно съжалявах,че не си взех и другата и грешката беше поправена при следващото ми ходене до Elitis.Тези маски определно са сред продуктите,които бих купила отново.Между двата продукта има минимални различия,които забелязвам след употреба.Разликата поне според мен е в интезивността на аромата,който остава в косата ми.Определено маската за коса в зелената опаковка има по траен  и силен аромат,поне според мен.

Моето мнение за маските:
-косата ми изглежда добре след употреба с дълготраен приятен аромат,който ми напомня за продуктите които ползва моята фризьорка;
-косата ми се разресва лесно;
-не омазняват или изсушават излишно косата ми;
-икономични са;
-удобни за употреба,ако се налага да ги вземете при пътуване не е проблем;

Определено ви препоръчвам да ги пробвате,ако вече не сте го направили.
Ще се радвам да споделите впечатления,ако вече сте ги ползвали :)


За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my honest opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар