27.10.2014 г.

Most used August - Octomber 2014

Здравейте ето и новият ми пост.Днес ще видите най-използваните от мен продукти в последните 2-3 месеца.Тук ще видите продуктите,към които  най-често посягам.Може би първо трябваше да направя този пост ,а не другият за празните опаковки,но вече е късно за това.
Надявам се да ви е интересно :)
Не много неща,но както вече съм споменавала,не обичам да се затрупвам с продукти.Някои от продуктите,които ще видите може да ви изненадат или поне аз така си мисля(не са типични beauty продукти)Време е да преминем по същество :)
# 1 Milva Розова вода-това е продукт без който не оставам.Много ми харесва,ползвам я за леко почистване на кожата-вечер или преди да се гримирам или през деня,ако преценя,че кожата ми има нужда(особено,ако съм чистила) Повече подробности четете тук.

#2 Bilka крем за ръце и нокти с екстракт от бяло вино-вчера го видяхте тук и сега е напълно логично да е в тази публикация.Много добро кремче,със страхотен аромат.Тази марка има наистина добри кремове за ръце,а тази по-малка опаковка е просто супер.Винаги е под ръка :)

#3 Руж Avon True Color Soft Plum-имам го от много време,и го ползвам с удоволствие.Не за първи път попада в категорията най-използвани продукти.Повече подробности може да прочетете тук.

#4 Бурканче с тампони за лице-когато правих снимките,честно казано имах предвид бурканчето.Купих си го от магазин "Всичко за 1,2,3... лева".От доста време си търсех нещо такова,първо исках да е нещо стъклено,но после се отказах,защото вероятността да го счупя е голяма.Сега докато пиша поглеждайки кое е под номер 4 на снимката се замислих,че това са два продукта,тампоните за лице са нещо,което използвам ежедневно.

#5 Sandrin-вода за уста,предписа ми я моята зъболекарка,преди това не я бях чувала.Продава се в аптеките.До този момент ползвах различни води за уста,които намирах в магазините.Купувах си защото са ми препоръчани от роднини,приятели,видяла съм реклама или просто са били на промоция.Моята зъболекарка ми каза и още една марка (за съжаление не сещам коя точно,тя се намира без проблем в магазините).Каза ми да избера една от двете,но че тази била по-добрата.Струва 3,80 лева,шишенчето е малко,но това е билков концентрат и са ви необходими 10-15 капки.Лично аз преди време имах сериозни проблеми със зъбите и венците,които намериха решение благодарение на моята зъболекарка(затова и се допитвам понякога до нея)Ето и малко повече снимки:
#6 Гинексид гинекологична почистваща пяна-вече я видяхте във този пост
Empties # 4 /Празни опаковки # 4.Няма да се повтарям,само ще кажа че се купува от аптеката,малко по-скъпа е в сравнение с масовите продукти,но е наистина добра.

#7 Mixa мицеларна вода- в момента ползвам втора опаковка,така че ясно е че е продукт който ми харесва много и е сред фаворитите ми като качество и цена.Мицеларната вода също беше включена в Empties # 4 /Празни опаковки # 4

#8 Bioten CC cream all in 1-определено вече съм фен на бранда.Страхотни продукти.Преди време си купих един BB крем на Garnier,но това беше една ужасна покупка.Кремът на Garnier  още е в вкъщи,не го ползвам,но и не го изхвърлям,защото опаковката ми е почти пълна.Проблемът с този крем е че получих пъпки,отделно кожата ми става като на люспи (все едно имам много суха кожа,а не е така)Със  CC кремът на Bioten си паснахме от раз,това е моят продукт.В тези два поста може да прочетете подробности за кремовете.

Bioten CC cream All in 1

Garnier BB cream VS Bioten CC cream All in 1

#9 Cien facial wash гел за измиване на лицe-гелчето не е лошо,влияе добре на кожата ми,евтино е,може би от към състав не е идеално,но все пак това е продукт от категорията бюджетен.Този който използвам в момента си го взех защото се чудех какъв да си взема и докато реша заложих на познатото и провереното.Повече подробности вижте тук.

#10 Bioten scrub cream-казах ви че съм фен на бранда и това си е. Страхотни продукти и като качество и като цена.Вече имам пост за този продукт,можете да го прочете тук.


За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my honest opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар