3.10.2014 г.

New beauty products -September 2014

Здравейте,определено,не съм много редовна с публикациите,но се старая да не изоставя блога си тотално.Нещо ми куца в организацията на времето в последно време и като се замисля още известно време няма да мога да разреша проблема за съжаление.Утре ще правя една много лесна торта с бисквити закуска и 2 вафли,ако се хареса ще я споделя с вас.Стига обаче отклонения,да премина по същество.Ето и новите ми скромни попълнения за месец септември.
Нищо впечатляващо,скромни попълнения,но както вече съм споменавала,не обичам да се затрупвам с излишни неща.Почти всички неща са купени от "ELITIS",отново.Скромните си покупки направих на връщане от Трявна(повече подробности може да прочетете тук Идеи за двама)

Тези невероятно миришещи сапунчета може да се открият навсякъде,но моят е от Трявна.Когато го видях там в едно малко магазинче в старата част не можах да се сдържа просто.В една купа имаше адски много сапунчета и падна едно душене,на различните сапунчета не е за разправяне.
Душ гелът ми свърши и както ви споменах,докато реша си взех ето този от Lidl.Все пак реших какъв да си взема и се спрях на марката Aroma вече съм ползвала техен душ гел и съм доволна.Този също ми харесва.
Обичайният заподозрян розовата вода на Милва.Тези от вас които следят този тип постове знаят,че не оставам без тази розова вода
Мицеларната вода на Mixa ми хареса и когато свърши,определено имах желание и любопитство да пробвам нов продукт,но не можах да реша кой точно и се спрях на нещо познато и качествено :)

Маска за коса на Дева,вече имам една Deva Perfect Care nourishing & restore hair mask ,тя ми хареса и реших да пробвам и другата която мернах в "ELITIS''. Обмислям нещо свързано с тези две маски за коса и съвсем скоро ще прочете поста ми.
Накрая,но не и по важност една сладка гъба за баня,понеже моята сладка панделка остана вкъщи,си взех тази шарена гъба за баня.
За тази публикация не съм получавала финансова компенсация. Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my honest opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар