4.11.2014 г.

2 in 1

Имах известни колебания,как точно да ви представя този пост и мисля,че се справих (колкото и нескромно да звучи).Както се разбира и от заглавието ще видите два продукта.Поста е общ,не защото продуктите са лоши,даже напротив много съм доволна от тях.Определено сте ги виждали и марките и самите продукти са ви много познати.
Шампоана Здраве актив за мазна коса е покупка от типа купен от любопитство.Трябва да си призная,че когато видях за първи път рекламата си казах,че напомня друг популярен шампоан.Мислех си че е трик за да се пробута някакъв шампоан и бях много скептична.Да си призная за щастие нямам проблем с пърхота,само мазна коса и затова си взех този вариант (в магазина имаше 4 вида).
Вече съм ползвала шампоана и мога да кажа,че косата става невероятно мека,приятелят ми каза че ухае много приятно(лично аз не усетих аромата,докато той не го спомена,много лек и ненатрапчив е)
Косат ми е нормална към мазна,разбирайте корените ми се омазняват ужасно бързо.С този шампоан косата ми изглеждаше добре без проблем цели 2 дни,на третият вече не беше добре(отбелязвам всичко това за да се ориентирате каква е косата ми и колко дълго такава коса изглежда добре,преди следващото измиване)
Като цена шампоана е 4,49лв за 200мл.
Причината в интерес на истината да се спра на този шампоан,е че баща ми има проблем с пърхота и затова оставих шампоана в дома на родителите ми за да го ползва и той.Аз редовно им досаждам и мога да си го ползвам когато реша :)

*Съжалявам за лошото качество на снимката,но използвах телефона си,а не фотоапарата.Това е причината да има само една снимка,другите бяха още по-ужасни и ги изтрих.Понеже шампоана не е при мен не съм правила други снимки.

Интимният гел  Bilka Aqua Natura си го взех,защото съм доволна от продуктите,които досега съм ползвала,това което прочетох на опаковката ми хареса,а имаше и промоция в магазина откъдето го купих.
Опаковката е с помпа,което е много удобно и икономично. Консистенцията е прозрачен светло зелен гел,който не е нито много течен,нито прекалено гъст и има приятен аромат.След употреба остава приятното усещане за свежест и чистота :)
Ето и малко повече информация от самата опаковка:
Купих си гелът за 3,69лв,сами виждате от горната снимка,че количеството е 350мл.


За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my honest opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар