26.11.2014 г.

New Beauty products November 2014/part I-Oriflame products

Здравейте през Ноември се сдобих с доста нови неща и реших,че е време за такъв тип публикация.Надявам се да ви е интересно.

*****
Hi everyone in November I bought a lot of new beauty products and I decided to do such a post.I hope it will be interesting for you.

Тези неща ги получих като подарък,за рожденият си ден.Честно казано не знам кое колко струва.Много се зарадвах на подаръка :)

*****
These  products was present for my Birthday.I really don't know how much each cost.Really great surprise :)

Вече използвах някоко пъти тази тоалетна вода.Не съм добра в описването на парфюми.Опаковката е интересна,особенно капачката,първият път имах леки затруднения с отварянето,но само тогава.Не мога да определя на какво ми мирише,но е приятно и определено ми харесва.Като трайност не е нещо особено.



























Първото нещо което ми направи впечатление беше SPF 15  и нямах търпение да отворя опаковката.Вече съм ползвала кремът няколко пъти и определено ми харесва.Ще направя отделен пост за кремът.

*****
First thing that I noticed was SPF15 and I was anxious to try on the cream.I used it few times and I really liked. Soon I will make post about this face cream.

Не мога да кажа нищо за този продукт,защото още не съм го отваряла даже.В момента в който го направя ще споделя впечатления  с вас :)

*****
I can not say anything about this product because I have not even open it. As soon as I do it will share impressions with you.
За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my honest opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар