20.12.2014 г.

Balea Trend iT UP

Здравейте,не пускам нови неща в блога,но определено не е защото нямам желание.Ето и обещаните подробности за стилизиращият срей на Balea.
Тук може да видите,кога си го купих:

New Beauty products November 2014/part II-DM shopping

Това е от продуктите,които ми харесват от раз.Още с първото използване ми хареса как действа на косата ми-оформя се без проблем,мирише много хубаво и се разресва лесно.Действието на спрея се активира от топлината на сешоара.Няма излишно омазняване или изсушаване.
Опаковката е пласмасов флакон тип спрей.Лесен за пренасяне,ако пътувате,няма опасност да се счупи лесно,ако го изтървете.Икономичен е,на цвят е прозрачен.Определено бих си го купила отново.


Ето и още подробности:
Дистрибутор: ДМ България
Марка:Balea
Цена:3,99лв
Количество:150мл
Опаковка:Прозрачен флакон тип спрей
Състав:
За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my honest opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар