17.12.2014 г.

My Favorites / Most used beauty products 2014

Здравейте ето и една от последните ми публикации за тази година.Реших да соделя любимите и съотевтно най-изполвани продукти за почти изминалата 2014 година.Надявам се да ви е интересна и ще  се радвам да споделите вашите мнения за продуктите,айко вече сте ги ползвали.А сега по същество:)
Ето и тазгодишните ми любимци.
 
*Розова вода Milva/Rose water Milva
*Маски за лице-PureDerm haul
*Himalaya Herbals-Neem mask-исках да пробвам нещо от този бранд и си взех тази маска.Определено добро попадение.

*Колагенова маска за oчи 
*Bioten scrub cream-продукт,който ми хареса още от първото използване с много добър състав,а също така и изгоден като цена,дори и без промоции 
*Биотен почистващ гел / Bioten cleansing gel  -вече прочетохте причината да харесам скрабът на бранда,така че няма дасе повтарям.
*Мицеларна вода на Bioderma -не съм правила отделно ревю за тази мицеларна вода.Причината,както преди време споделих с вас е че блоговете и You Tube вече бяха заляти от ревюта за тази мицеларна вода и не видях смисъл да повтарям другите момичета

*Mixa Cleansing Micellar Water-много ми хареса мицеларната вода на Bioderma,но определено исках да пробвам и други марки и така се сдобих с тази мицеларна вода.Никога преди това не бях ползвала техни продукти и въобще не познавах бранда.Мога да кажа само положителни неща за тази мицеларна вода.Препоръчвам ви я без да се замисля :)
*Моливи за очи- Flormar-тъмно сив цвят;Golden Rose- черен цвят 
(Flormar waterproof eyeliner -dark grey colorGolden Rose eye pencil-black color)

*Миглоизивачката ми-нещо дребно,но много важно :)
* Bioten CC cream All in 1,тук може да видите и сравнение с друг подобен продукт,който не ми хареса меко казано Garnier BB cream VS Bioten CC cream All in 1
*Oriflame Optimals Skin Energy day cream SPF 15-съвсем скоро имах пост за този крем,така че няма да изпадам в повторение.Мога само да кажа,че се радвам че го получих като подарък :)
*Flormar-пудра и сенки

*Ружът на Shiseido,определено много добро попадение,страхотен руж,който си взех много изгодно
* Nivea lip balm-strawberry-никъде не тръгвам без този балсам :) 

*Eveline подхранващо олио за нокти и кутикули (BG only)-откакто открих това олио,мога да се похваля с много хубави нокти.Лично аз забелязах,че влияе добре на кожата на ръцете ми,не само на ноктите и кожичките наоколо и слагам и на кожата на целите си пръсти,масажирам и изчаквам да попие в кожата.
*Perfect регенерираща база с витамин Е и калций-може да се използва и като заздравител и като база за поставянето на лак.Ако искате хубави и здрави нокти,тази база и олиото на Eveline трябва да ги имате.
* Aroma Greenline Fine Fragrances Pomegranate & Mango-купих си този душ гел от чисто любопитство и ужасно съжалих,че не съм го направила по-рано.Точно тази серия е с много добър състав и това беше причината за покупката,а и за следваща на друг душ гел от тази серия
*Интимният гел  Bilka Aqua Natura-знам,че много блогърки и влогърки пропускат този тип продукти.Смятам,че е хубаво да се споделят мнения и информация,също както за другите продукто,които ползваме.
*Deva Perfect -маски за коса-в този пост ще намерите обощена информация и моето мнение за тези маски за коса.Определено си заслужават,ако досега не сте ги ползвали,поправете грешаката си,няма да съжалявате
*Garnie Neo -купих си го още,като се появи на пазара и не бях чувала за този продукт.Определено не съжалявам,че го купих :)
*Far away by Avon-тези от вас,които ме следят вече знаят,че това е един от любимите ми аромати
*Divine -парфюм,който имам от скоро,но бързо се нареди сред моите фаворити
*Сешоарът-страхотна нова придобивка,много добър наистина.За параметрите ме ориентира моята фризьорка.Повече подробности вижте тук
*Малко се зачудих,но реших да ви спестя време и отваряне на една и съща публикация няколко пъти.За следващата порция любими продукти,вижте  тези публикации:
 
Most used August - Octomber 2014

New Beauty products November 2014/part II-DM shopping-не ми остана време да направя ревюта на тези продукти,но се надяввам скоро да поправя грешаката си.Много добри попадения определено.


За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my honest opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар