2.12.2014 г.

New Beauty products November 2014/part III-Grazia November 2014 (Bulgarian only)

Здравейте,ето и последната част с нови продукти.Бях забравила за тези продукти и затова този път има цели 3 части.Както много от вас и аз си купих списание Grazia.Трябва да си призная,че беше спонтанна покупка.Миналият месец доста се чудих и накрая и накрая се отказах,но през Ноември си купих списанието без да се замисля и може малко сбърках.Първоначално не видях никъде дегримьора,след като вече имах списанието вече го видях на доста места,но беше късно :(

Ако сте пропуснали първите две части,ето ги и тях :

New Beauty products November 2014/part I-Oriflame products

New Beauty products November 2014/part II-DM shopping

Вече сте чели или имате продуктите и списанието и няма да какво ново да ви кажа.Трябва да си призная,че не съм ги ползвала още.Мисля да събера още мостри от различни продукти и да направя едно постче,но ще видим :)
За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение.  

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my honest opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар