4.12.2014 г.

Oriflame Optimals Skin Energy day cream SPF 15

Здравейте,ето и обещаните подробности за кремът за лице на Oriflame.
Надявам се да ви интересно,ако вече имате този крем за лице,ще се радвам да споделите вашите впечатления от този продукт.

Тук може да видите и другите ми неща от Oriflame 
New Beauty products November 2014/part I-Oriflame products

*****
Hi everyone,here are promised details for my face cream from Oriflame.I hope will be interesting for you.If you already have this product,I'll be happy to share your impressions.

Here you can see and other my products from Oriflame
New Beauty products November 2014/part I-Oriflame products

Ето и подробностите: /Here are details:


Марка / Brand:Oriflame

Количество / Quantity: 50ml

Цена / Price: 
Получих го като подарък,опитах да намеря колко струва,но не открих.

This face cream was a present  for me,I try to know the price,but .... nothing.

Състав / Ingredients:
 Моят тип кожа / My skin type: Комбинирана-нормална към мазна
                                              Mixed-normal to oily


Моето мнение за кремът:
Определно ми харесва.Идеален е за моят тип кожа.На опаковката не забелязах да пише определен тип кожа.Трябва ми много малко количество,когато го ползвам,което означава едно икономичен е.Не съм забелязала странен аромат,омазняване на кожата или обратното.Има SPF15 и витамин С,което много ми харесва.Определно ви препоръчвам да го пробвате :)

My opinion for this face cream:
Definitely I like it.It's perfect for my skin type.On the packaging isn't mention  certain skin type.I need very little,when I used.This means only one, this face cream is economical.I didn't noticed strange aroma,superfluous oiliness or vice versa.Has SPF15 and vitamin C.Definitely I recommend you to try it :)
За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my honest opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар