3.01.2015 г.

December 2014-non beauty and beaty new

Здравейте,ето и новите ми придобвки от декември месец.Може би ще е странно за някои от вас,козметиката е много малко.

Скромни попълнения,но наистина качествени :)

Тази тава с керамично покритие,я спечелих от списание "Журнал за жената".През октомври им изпратих рецепта и напълно бях забравила за това,докато не ме потърси куриера.Рецептата вече съм я споделила с вас,нещо много вкусно и лесно за приготвяне.Идеална рецепта за този сезон:

Печени ябълки с орехи и стафиди

Трябва да ви кажа,че много се зарадвах,че печеля нещо,а като отворих пакета бях много радостна,тъкмо оглеждах съдове с такова покритие и ето късмет :)

Вече сме я пробвали и наистина мога да дам само позитивни отзиви за съдове с това покритие.Много е лека и лесна за почистване.Ето и как я описва производителя:
Продължавам с книга,нея спечелих от сайта www.rozali.com.В сайта всяка седмица се публикува статия със снимки на известна личност и всеки читател,трябва да познае марката на роклята или обувките.Всеки който иска да участва оставя коментар под статията с името на дизайнера.Всяка седмица има нова статия и нов победител.Победителят го уведомяват със съобщение в профила му.Книгата се получава в рамките на месец.Ето и книгата:
Все още не съм започнала да я чета,защото вкъщи се появиха много кандидати да я четат и аз не съм първа в листата,но ми казаха,че е приятна лека и интересна книга :)
Вече няколко пъти виждам това страхотно огледало в Lidl на промоция и всеки път не ми се дават 14,99лв.,но този път не издържах (за щастие).
Проверявах в различни магазини,но не мога да намеря същото по- евтино,ужасно изглеждащи имитации с 1-2 лева по-евтино има,но не и такова.
Ако досега сте се чудили дали го купите,поправете грешката при следващото появяване на това огледало в Lidl .
Все пак си купих и козметика.Шампоан и балсам на Schwarzkopf.За съжаление не направих снимка на балсама,но опаковката изглежда по същият начин.
Купих си ги на промоция,цената на всеки е 2,39лв. за 250мл
Първо си купих шампоана,а след няколко дни и балсама.Наистина ми харесаха,идеални за моята коса.След употреба е много мека,лесна за разресване,изглежда добре и мирише много хубаво.Косата ми е нормална към мазна,в смисъл,че се омазнява бързо в корените,а краищата са сухи.Не съм забелязала излишно омазняване или обратното.Това са моите впечатления.
 Ето и какво съдържа: 
Не можах да се сдържа да не споделя и какъв подарък получих за Коледа от приятеля ми.Страхотни нови очила на Polaroid ,старите вече се счупиха,бяха отново от същата марка :)
Последната снимка е част от украсата на нашият град за празниците.Не можах да се сдържа да не снимам и да споделя с вас.Една вечер след работа минах и направих снимката :)
За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my honest opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар