18.02.2015 г.

Empties # 5 /Празни опаковки # 5

Здравейте,една бърза публикация с моите празни опаковки от последните 2-3 месеца.Почти не ми остава време за блога,но определено не съм се отказала.Надявам се,че през това време няма да ме забравите,а сега по същество:)
За повечето продукти,които ще видите вече съм писала в блога.Реших да ги разделя,така да се каже,дано ви хареса тази публикация.

Продукти за коса:
За шампоана на Black мога да кажа положителни неща за 6,80 получих 500мл шампоан.Никога преди не бях чувала марката,но си го купих и не съжалявам.Имам го от август 2014 и свърши в началото на февруари 2015.Като действие не мисля,че е някакво чудо,но определено,не развали косата ми и получавах много комплименти.Много е икономичен и има страхотен аромат.Повече инфо тук.

За маската за коса на Дева определено имам положително мнение и с удоволствие ще си купя някоя от маските от тази серия.Вече съм правила пост за тази маска,така че няма да се повтарям,ето детайли тук.








За тяло:
Отново добри попадения.За кремчето за ръце ужасно съжалявах,когато свърши,но тези дни му намерих много добър заместител в Lidl.Горещо ви препоръчвам да пробвате тези продукти,ако досега не сте го направили.Откакто започнах да ползвам тази серия душ гелове на Aroma,не съм сменяла марката на душ гелът си.Повече подробности вижте тук и тук.












Лице:
Страхотни маски за лице и моят любим скраб за лице.
Подробности вижте тук:
Bioten scrub cream-няма да ви натоварвам с информация,която вече съм споделила с вас.Ще кажа само,че съм си купувала този скраб на Bioten и преди и наистина ми харесва много като ефект върху кожата ми и като състав на продукта.Препоръчвам ви марката без да се замисля.
Маските за лице
 Маските са от любимите ми:
-лесни за употреба
-не отнемат много време-15-20мин.
-хартиен тип са
-не се омазвам цялата
-кожата ми е много свежа

Ето и за какво са маските:


За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my honest opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар