4.02.2015 г.

January 2015( H&M; New Yorker and few cosmetics stuff)

Здравейте,напоследък не съм много редовна с публикациите тук,но си има причина.В средата на Януари започнах курс за шофьори и ежедневието ми е само работа,листовки и курмуване (вече започнах и с курмуването).Надявам докато съм ангажирана с курса да не забравите блога ми.Имам много идеи и при първа възможност ще ги реализирам,а дотогава ето скромните ми/ни придобивки от изминалият месец Януари.

В първите дни на новата  година имах почивни дни през уикенда (това ми се случва рядко) и понеже и приятелят ми почиваше се разходихме до мола във Велико Търново.Там направихме скромни,но добри покупки от намаленията в  H&M и New Yorker.

За мен:
H&M-две тениски за 17,90лв.

New Yorker - снимката е ужасна,но тениската е страхотна,отново памук и цената е само 5,90лв.

 За половинката:

New Yorker-риза от памук 17,90лв и тениска от памук 5,90лв.


Имаше и малко козметика,наистина малко,но качествена.
Нов душ крем,отново на Aroma.Малко се зачудих дали да е този или друг пак от тази серия,но другият ще си го взема през по-топлите месеци.
Душ-крем Greenline Yoghurt Fig & Vanilla
Страхотен аромат,като състав е добре.Цената е 3,29лв за 400мл.

 
Нещо и за косата ми-видях промоция на шампоани и балсами на L Elseve и разбира се си взех.Спрях се на възстановяващата серия-шампоан 250мл и балсам 200мл,всеки на цена от 3,99лв.
За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my honest opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар