13.03.2015 г.

New in February and March 2015 (part I)

Здравейте,отново съм на линия след дълго отсъствие.Имах един почивен ден миналата седмица (на 3-ти март) и решихме да отидем на гости на роднини и да минем през 3-4 магазина и ето какво си взех от DM този път.
Повечето неща съм ги купувала и преди.Няма случайни покупки,всички бяха по списък така да се каже,с лепенките малко се обърках и не обърнах внимание,че и двете опаковки са за носа,но няма лошо.А сега по същество.

Balea Trend iT UP


Няма да се повтарям,защото съм правила ревю
за този продукт.Фактът,че си го купувам отново говори сам по себе си.Лек и приятен стилизиращ спрей,който не утежнява и омазнява косата ми.Има приятен аромат,косата ми се разресва без проблем и се оформя по лесно със сешоара.Цената е същата,като предният път 3,99 лв. за флакон от 150мл.














Bioten CC cream All in 1


Отново повторна покупка,много харесвам кремът.Приятен и лек,лично аз не обичам силният и тежък грим.Този крем е идеален за мен.Има добра покривност,добър състав и цена.Повече информация вижте на тези две места:
Bioten CC cream All in 1

Garnier BB cream VS Bioten CC cream All in 1









Лепенки за почистване на носа
Всъщност исках да си купя за носа и за чело и брадичка,но като влязох в магазина нещо се омотах :).Имах желание да купя доста неща,но половинката беше до мен и ми помагаше да не се забравя случайно.
Ето и снимки на гърба на кутиите:
Като цена всяка една кутия ми струваше 4,59лв.Корейските ми харесват определено малко повече,но с удоволстие си купувам и тези на Victoria Beauty.Определено има ефект от лепенките и ги препоръчвам без да се замисля.

Маска за коса Schauma cream & oil 
Предварително се извинявам за ужасната снимка,ще се постарая да направя по-качествена.Планирам едно ревю за тази маска.Ползвала съм шампоана и балсама от тази серия и затова реших да пробвам и маската,определено ми харесва.Отразява се добре на косата ми.Косата ми е нормална с бързо омазняващи се корени,за да не се чудите.Очаквайте ревюто скоро.



И нещо което не е за мен.Този афтършей си го избра половинката.Докато пиша този пост ми каза,че вече го е ползвал и му е харесал.Не можа да се сети на какво му мирише,но скоро ще го разпитам професионално.Засега мога да кажа само,че го харесва и е доволен.
 Ето и задната част на афтършейва:


За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my honest opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар