28.03.2015 г.

Schauma Cream & Oil hair mask

Здравейте,ето ме и мен след известно отсъствие.Време е да споделя с вас впечатленията си от маската за коса,която си купих преди време.Ако сте пропуснали вижте тук




Изборът на маска за коса се оказа,много трудна задача и определено се чудех много на щанда в DM.След дълго избиране се спрях на Schauma.Маската е с арганово масло,аромат на ванилия и масла,според етикета и това беше причината да я избера.Отначало не мислех,че има някаква голяма полза от маската.Но се случи така,че няколко пъти измих косата си без нея и резултата не беше същият.Вече спокойно мога да споделя впечатленията си от тази маска с вас.

Марка-Schauma
Цена-4,99лв
Количество-200мл
Опаковка-пластмасова непрозрачна кутия с капачка
Тип коса-накъсваща се и с цъфтяща коса (моята коса не е цъфтяща и нямам сериозен проблем с накъсването,но си я ползвам)

Самата маска има кремообразна консистенция и приятен аромат.Гъста,но не прекалено,лесно се разнася и лесно се отмива.След това косата ми е мирише хубаво,разресва се лесно и нямам сплетени краища.Не съм забелязала косата ми да се омазнява по-бързо или обратното.Спокойно мога да кажа,че има положителен ефект върху косата ми.Бих я определила,като едно добро бюджетно попадение.

Понеже пропуснах състава и ето и състава и за да си прецените,дали ви допада или не:



За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my honest opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар