16.04.2015 г.

dm beauty academy box



Здравейте приятели,имам късмета да съм част от кампанията на dm
beauty academy Разкрий красотата си

Ето и  малко подробности:

dm beauty academy 2015 стартира! Ще има организирани безплатните грим-сесии в избрани dm магазини! В периода 16.04-26.04.2015г. може да се възползвате от 25% отстъпка на продукти на избрани топ марки декоративна козметика.
Включете се и във Facebook конкурса за лице на dm и може да спечелите шопинг уикенд в Милано или декоративна козметика! 
Най-интересното е накрая :)
Продуктите в кутията са нови – такива, които са лансирани съвсем скоро или предстоят да бъдат лансирани на пазара.Ето какво открих в моята кутия:
Вече съм ползвала 3 от продуктите и съм много доволна,само глосът на Rimmel все още не съм,но и това ще стане.Очаквайте и ревюта за всеки от продуктите в блога.

P.S.: Ще издам,че спиралата на L'Oréal ми хареса от раз.Не мога да се похваля със страхотни мигли,използвах я без миглоизвивачка  и разликата беше видима.Възстановяващият серум за нокти на Alverde  е наистина добър.Не можах да се сдържа да не ви покажа какви са цветът на глосът на Rimmel  и моливът червило на Max Factor









Няма коментари:

Публикуване на коментар