6.04.2015 г.

Haul:Maybelline,Balea,Garnier....



Здравейте,време за козметика и моите впечатления след използването на продуктите.Сетих се,че отдавна не съм правила такъв пост,а определено имам продукти,които заслужават да са тук.И ето резултата.

*****
Hi everyone,time for small haul from me.I remembered that I haven't written such a post from long time, but I definitely have products that deserve to be here.And here is the result.
Малко,но качествени продукти.Няма продукт от който,да не съм доволна.Ползвала съм ги и преди.Като цена,определено не са скъпи.Може повече от вас вече са ги ползвали,ако не сте можете да разберете повече за тях.

*****
Few,but quality products.From each product in this post I'm very satisfied.I use these products not for the first time.Good products on good price.Most of these,maybe you already have or not,if you not here is the right place to know more for them.


Маска за коса,съвсем скоро направих ревю за нея,така,че няма да се повтарям.Продукт който си заслужава. (подробности тук)                       *****                                                   
Hair mask,you can read my review for this hair mask and I don't want  to repeat everything again.Product a worthwhile.(details here)


Спрей за коса и за него съм правила ревю.Това е втората ми опаковка,прочетете подробности тук.                  

*****                                
Styling spray  and review for it.This is my second bottle,read details here.
  




Миналата година си купих една опаковка и определено харесах продукта.Тази година дори не се замислих,а направо си купих нова опаковка,само смених вида.(Подробности тук)

*****
I bought one Garnier neo last year and I liked soon.This year I took quick decision and directly bought a new neo, but other type.(Details here)













Случайна покупка,която се оказа много добро попадение.Евтин и ефективен.Подробности може да видите тук.

*****
Random purchase,which proved a very good deal.Cheap and effective.You can read details here.















Поредната случайна покупка.Спиралата ми хареса бързо.Има интересна и удобна четка.Не се рони и не дразни очите ми.Почиства се сравнително лесно с мицеларна вода.Цена 9,90лв.

*****
Another random purchase. This mascara fit me  quick.Has interesting and comfortable brush.No problem like flakes  or irritation on my eyes.I clean the mascara  fairly easy with micellar water. Price 9.90 leva or 5.00 euro.











Вече съм писала за този СС крем и няма да се повтарям.Харесвам крема,като състав,като цена и като ефект върху лицето.Можете да видите подробности тук и тук.

*****
I already have reviews for this CC cream and I don't want to repeat it.I like Bioten CC cream like ingredients,like price and like effect over my face.You can read details here and here.

 










За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my honest opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар