27.04.2015 г.

Max Factor Colour Elixir # dm beauty academy Разкрий красотата си

Здравейте,време е да споделя впечтленията си от продуктите,които бяха в кутията,която ми беше предоставена от dm,като част от кампанията beauty academy Разкрий красотата си.

Вече знаете какво имаше в моята кутия (линк).Днес както става ясно от снимката в началото на поста ще е за Max Factor Colour Elixir.Трябва да призная,че не бях ползвала такъв тип продукт досега,но сериозно се замислях да си купя нещо подобно и кутията на dm се появи в правилният момент.От момента в който отворих кутията и го видях е постоянно в чантата ми.Цвета ми пасна идеално,незнам дали аз щях да го уцеля толкова добре в интерес на истината-Mysterious Hazel 55
Цветът е много нежен и идеален за лек ежедневен грим,не е крещящ и ярък.Има лек дискретен блясък.Не изсушава устните.Няма неприятен аромат.Като издържливост,на моите устни издържа около 3 часа,като постепенно изчезва сам.Ако се храните или пиете нещо ще изчезне по-бързо ( но предвид компактният размер,винаги е в чантата ми и съответно винаги е под ръка).Единственият недостатък е,че бързо го изхразходвах ( вече доста намаля),все пак аз го ползвам ежедневно и това е една от причините.Имам ужасният навик,когато си харесам някой продукт,да го ползвам при всеки възможен случай :)


Продуктът ми е изпратен от dm,като част от кампанията dm beauty academy Разкрий красотата си,за да го изпробвам и да искажа своето мнение.

Няма коментари:

Публикуване на коментар