3.04.2015 г.

My favorites...(part I )

Здравейте,ако някой все още не е разбрал имам доста свободно време тези дни(за съжаление по здравословни причини,но това е друга тема)В един момент се оказа че времето не ми стига,а имам ужасно много неща с които съм се захванала.Забелязах как започвам да се чудя за какво да пиша и пиша все едни и същи неща,но май този период приключи.
Хрумна ми да споделя с вас любимите си предавания,сериали и други подобни.Надявам се да ви е интересно :)

Любими предавания:

Като две капки вода
сн.Нова телевизия



Всеки,който е гледал предаването знае за какво невероятно шоу става дума.Досега не съм пропускала сезон на предаването.Може да ги намерите във Vbox7,ако случайно сте пропуснали епизоди.Страхотни водещи,жури и участници(2-3 участнички от този сезон не ми  допадат,но какво да се прави)










Женени от пръв поглед
сн.Нова телевизия
Шоуто е ново и случайно хванах първият епизод и бях много любопитна и за следващият епизод.Ако не сте го гледали досега става дума за 3 двойки които не се познават преди шоуто,екип от психолози и мачмейкъри преценяват кой с кого си пасва.Вече двойките се ожениха,като се запознаха в деня на сватбата в ритуалната зала.Естесвено има и меден месец.Какво ще стане по-нататък очаквам с нетърпение.

Любими сериали:

От местопрестъплението:Маями
сн.Интернет
Вече съм споделя,че сериалът е сред любимите ми и мога да го гледам без да ми омръзне.Вижте тук



















 Хавай 5-0 

сн.Интернет
Да си призная честно в началото този сериал не ме грабна и въобще не го гледах.Наскоро случайно гледах един епизод,докато бях на гости на родителите ми и промених решението си.Дори и да не сте гледали предишните епизоди като мен,бързо може да се ориентирате за какво става дума.













 

Няма коментари:

Публикуване на коментар