5.04.2015 г.

My favorites...(part II)


Здравейте и от мен,пак съм на линия и продължавам да ви занимавам с мои любими предавания,канали,музика и все неща от сорта.Надявам се да ви е интересно.Споделете кои неща са ви любими в коментари под тази публикация.
Любим телевизионен канал:

24 Kitchen 

Резултат с изображение за 24kitchen
сн. 24 Kitchen
Обичам да готвя и е излишно да казвам,че този канал е сред фаворитите ми.Винаги може да се научи нещо ново и интересно,а рецептите са много разнообразни.





Любими социални мрежи:

Bloglovin


Резултат с изображение за bloglovin
сн.Bloglovin

 Няма блогър или просто фен на блоговете,който да не знае какво е това.Ако случайно не сте използвали досега
Bloglovin,знайте че вътре можете да намерите много блогове на едно място и да научите ужасно много неща.







You Tube
Резултат с изображение за youtube
сн.Интернет
След Bloglovin,няма как да не спомена и You Tube.Обичам да гледам различни клипчета,а списъкът с любимите ми влогъри не е никак кратък.Ако ви е интересно ще направя и такъв пост.







Любими женски сайтове:

Посещавам различни сайтове,тук ще видите тези които преглеждам всеки ден.Смятам,че това е основателна причина да са тук. 

Woman.bg

Rozali.com

Edna.bg

Честит празник на всички именници от мен :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар