15.04.2015 г.

Oriflame: Royal Velvet repairing night cream



Hi everyone,it's time for something new.Today I'll share my impressions from Royal Velvet repairing night cream from Oriflame. Already shared with you in my previous post (link), that those perfume and night cream are gifts for me.I'm using this night cream long enough to be able to share what I think about it.
 

The cream is part of the series "Royal Velvet Collection". Personally, I have only this product from the entire series.Packaging is standart, nothing innovative or unusual quantity is 50ml.As consistency is not too oily or vice versa.Has a slight scent, but quickly disappears.The price currently in their website is 24,90lv or 49.80 euro

Oriflame said:
Nourishing night cream with Black Iris Infusion to restore the skin’s natural youth and improve firmness overnight. Luxurious texture. Faster firming-effect when combined with Royal Velvet Day Cream. 50 ml.

Definitely I liked this night cream, I was quite sceptical on effect, but ..... 
I noticed that my skin looks fresher and gentle morning.Until now I've always been skeptical about the difference between day and night creams, but this night cream convince me otherwise.Definitely this night cream  isn't  budget product, but definitely on the market has and more expensive.Royal Velvet repairing night cream is good and definitely from Oriflame are not exaggerated anything about this night cream.


Състав / Ingredients


Здравейте,време е за нещо ново.Днес е ред на нощният възстановяващ крем за лице на Oriflame.Както вече споделих в предишният ми пост (линк),парфюмът и кремът са ми подаръци.Реших да изчакам малко,за да натрупам впечатления и да съм ви максимално полезна.Ползвам кремът достатъчно дълго,за да мога да споделя какво мисля за него.

Кремът е част от серията "Кралска кадифена колекция".Лично аз имам само този продукт от цялата серия.Опаковката е стандартна,нищо иновативно или нестандартно,количеството е 50мл.Като консистенция не е прекалено мазен или обратното.Необходимо е много малко количество,което го прави доста икономичен.Има лек аромат,но бързо изчезва,не е неприятен.Цената в момента в сайта им е 24,90лв.

Какво казват от Oriflame:

Подхранващ нощен крем, обогатен с комплекса Black Iris Infusion™, който възвръща младостта на кожата и я прави по-стегната, докато спите. С луксозна и мека текстура. По-бързо стягащо действие при употреба и на дневния крем от серията "Кралска кадифена колекция". 50  мл

Определено кремът ми хареса,бях доста скепчтина относно ефекта,но .....Забелязах,че кожата ми изглежда по-свежа и нежна сутрин.До сега винаги съм била скептична относно разликата между дневни и нощни кремове,но този крем за лице ме убеди,че има такава.Определно  кремът не е тип бюджетен,но определено на пазара има и по-скъпи.Royal Velvet repairing night cream си заслужава и определно от Oriflame не са преувеличили нищо относно продуктът си.


За тази публикация не съм получавала финансова компенсация. Това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. Тhis is my personal opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар