18.05.2015 г.

Oh My Gloss!Rimel # dm beauty academy Разкрий красотата си

Здравейте,малко се позабавих,но все пак ето и обещаното ревю на глосът на Rimmel.За тези от вас,които са забравили глосът е част от продуктите,които получих от dm,като част от кампанията beauty academy Разкрий красотата си.Съдържанието на моята кутия може видите в този линк.


Няма да ви занимвам с излишни подробности преминавам по същество.
Глосът който получих е цвят 500 Ooh La La.Опаковката е стандартна пластмасова,прозрачна е и може да се види цветът вътре.Апликаторът е обичайната гъбичка,удобна за употреба и леко сплескана от двете страни.Има лек аромат,нищо силно или неприятно.

Трябва да си призная,че имах притеснения относно цветът,понеже е малиново червено и си мислех,че ще ми е малко ярък.Вече го ползвах и ако не се прекалява е супер.Честно да си кажа си го пазя за лятото,защото тогава ще ми стои наистина идеално.Като трайност при мен издържа около 3 часа.Не съм усетила да ми лепне има лек стъклен блясък.Цветът постепенно просто избледнява,но устните остават меки.Определено този глос ми харесва и с настъпващите летни дни ще го използвам все по-често.
Ето и самият цвят:

Продуктът ми е изпратен от dm,като част от кампанията dm beauty academy Разкрий красотата си,за да го изпробвам и да искажа своето мнение.

Няма коментари:

Публикуване на коментар