26.06.2015 г.

Good Box June 2015

Здравейте ето и моята Good Box.Със сигурност вече знаете какво има в кутиите,но ако сте пропуснали или за първи път чувате eто малко повече информация.

Good Box е за първи път на българският пазар.Интересното тук е че кутията не е само с козметични продукти.В кутията има разнообразни продукти-за хапване,за почистване на дома и козметика.Продуктите в тази кутия се отличават и с това,че са ръчно изработени,без ГМО,веган,без захар,без глутен и други.Забравих да кажа,че продуктите в кутията са 10 на брой.Ето ги и тях.

Продукти за хапване:
  • Кокоска ескимоска-свежа кокосова бисквита с дъх на мента от Vanilla kitchen 40гр.
  • Био аюрведично сурово барче Кафа от Quin Bite 30гр.
  • Био сок от ананас без захар 200мл
  • Био чай от касис и акай Clipper
  • 100% натурален мед от липа 10гр.
Козметични продукти:
  • Wooden spoon Organic Sunscreen lotion "Baby & Family" SPF 30. Слънцезащитен лосион със органично какао,ший и кокосово масло 50 мл,продукта е пълен размер.Отбелязано е че е водоустойчив,не е тесван върху животни и е 100% натурален.
  • Лятна свежест-натурален сапун ръчна изработка от Nana Green Home,който мирише невероятно свежо на мента.
  • Biofficina Toscana-крем за лице.Това е мостра саше 4мл.Отбелязано е че продукта е веган и не е тестван върху животни.
 Продукти за дома:


  •  Almawin-био препарат за ръчно миене на съдове шипка и маточина 100мл.Отбелязано е че има био сертификат и е веган.Вече го изпробвах и с малко количество без проблем измих мазни чинии и тиган.Има много лек едва доловим аромат.На гъбата прави малко пяна,но върху съдовете става повече.Препарата е прозрачен на цвят и по-скоро гелообразен.
  • Органични сапунени ядки-Хипоалергични,без аромат 13гр.Само съм чувала за  този продукт и наличието му в кутията ме зарадва.Това количество е достатъчно за два пъти според етикета.

Тези от вас които ме следят редовно знаят,че досега не съм си поръчвала нито една от наличните у нас или в чужбина кутии (въпреки,че съм била изкушена)Тази си я поръчах без да се замисля,защото ми хареса идеята.Определено не съжалявам и мисля да си поръчам и втората кутия.Цената на кутията е 19,90лв+2,99лв за доставката(това е цена за цялата страна)

Ако кутията ви е заинтригувала и искате да си я поръчате това е сайта
Good Box.
Ако се колебаете следете блога ми,за повече информация :)

Може да ме откриете във 

Няма коментари:

Публикуване на коментар