6.06.2015 г.

My first Ikea shopping...

Здравейте,ето и нещо ново от мен.Малко покупки от първото ми ходене до Ikea.Малко,но качествени и наистина необходими неща.Ще видите снимки на всичко,ако искате подробности пишете в коментари под този пост :)



Hi everyone,something new  from me.Few things from Ikea.Not so much things,but quality and really necessary things.You will see photos of everything if want some details leave a comment under this post :)





Един подарък за мен,чанта от Oriflame / Gift for me,bag from Oriflame

За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар