7.08.2015 г.

Малко покупки (Юни-Юли 2015)



Здравейте,днешният пост е с новите попълнения на козметичният ми рафт.Наистина много малко на брой,но затова пък много добри попадения.
Стигнах до момент в който имам твърде много козметика и затова реших да използвам наличното и да разчистя малко.Това е причината да имам толкова малко нови продукти.За сметка на това имам доста празни опаковки,а това значи още един пост с празни опаковки.


Почистваща вода Cien и душ гел Ziaja.

Ziaja душ гел червена боровинка и ягода.За тази марка четох в няколко блога и когато видях продукти от  марката,нямаше как да пропусна.Веднаха поисках да помириша всички видове душ гел и ето късметлията.Както виждате от снимката опаковката е цели 500мл.Цената е 5,19лв.Аромата е невероятен (поне за мен),харесвам подобен тип аромати.Определено аромата на душ гелът се усеща и малко след като се изкъпя,не силно и натрапчиво,но се усеща.
Душ гелът е икономичен,като консистенция е идеален,нито твърде гъст,нито прекалено течен.Прави добра пяна.Не съм забелязала да изсушава кожата ми или пък обратното.Определено ще пробвам и други видове от тази марка.



На тази снимка може да видите и съставът на душ гелът.




Почистваща вода/тоник Cien.

Както съм споделя и преди с вас,когато се чудя какъв продукт да си взема за почистване на лицето винаги си вземам продукт на Cien.Случайно забелязах този тоник,опаковката привлече вниманието ми.Казвала съм го и преди това е една добра бюджетна алтернатива.Определено съставът и не е идеален,но е много добра бюджетна алтернатива на много полулярни продукти от този тип. 
Цената е 2,99лв за 250мл.
Тоникът е с помпичка,просто отваряте капачката и слагате тампон и  натискате.На мен ми стигат 2-3 помпички.Използвам тоникът за почистване на лицето сутрин преди да си сложа каквото и да било на лицето си.Не съм усетила някаква силна миризма от тоникът.Приятен лек аромат,който не мога да определя,но не ме дразни. Опаковката е прозрачна,удобна е за път(само трябва да е права,пише го и на етикетът)


Шампоан Schauma Кератин.Тези от вас които следят блога ми знаят,че често си купувам шампоани от тази марка.Опаковката е 400мл.,а цената и е 3,99лв.Мисля си,че не съм си купувала точно този вид и реших да го пробвам.Определено се справя добре с моята гъста коса с бързо омазняващи се корени.Няма неприятни ефекти като бързо омазняване или пък обратното.Харесвам шампоана и бих си го купила отново със сигурност.











Отново продукт от  Lidl.Използвах течен сапун на Balea с невероятен аромат на череши,когато опаковката свърши нямах време да отида до dm и докато се чудех какъв течен сапун да си взема забелязах тази опаковка.Марката е Finale,опаковката е стандартна с помпа и е прозрачна,като количество е 500мл.Консистенцията е добра,нито много гъста,нито много течна.Миризмата определено не може да се сравни с божественият аромат на Balea,но  определно е приятен,лек  и ненатрачив.Цената в момента ми се губи,но беше нещо до 2,00 лв(ще погледна и ще го добавя).

На тази снимка може да видите съставът на продукта и производителя.

















За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар