6.08.2015 г.

Good Box Jule 2015



Здравейте,отново съм тук след малко (е може би не чак толкова малко) отсъствие.Сигурна съм че вече знаете какво има в кутията за Юли месец,но все пак ето съдържанието.Вече имам впечатления от продуктите от Юнската кутия и обмислям един пост с мнението ми за продуктите.Като изпробвам продуктите и от тази кутия ще направя такъв пост.Само ще кажа,че има продукти които ми харесаха и такива,които определено не бих купила.А сега по същество.


И този месец има по-малко от всичко.Отново интересна кутия с интересни и нови продукти (поне за мен)
Интимен гел от Lavilin.Продукта е тип мостра,с  мострите е трудно да разбереш дали продукта е добър,но поне ще придобия впечатления.


Към мострата има и информация за продукта,изглежда обещаващо.


Билкова елексир от Floradix
Досега не бях чувала за тези продукти,но от брошурата останах силно заинтригувана.Единият елексир е Билкова кръв,а другият е мултивитамин.
-без консерванти
-без лактоза
-без оцветители





 


Студен чай от биоферма Павлови.
Може да е странно,но лично аз не харесвам студен чай.Ще опитам този и ще видим дали ще променя мнението си.За по-сигурно ще го разделя с половинката,за да има още едно мнение :)












Био олио от Kneipp

Мини размер 20мл.В търговската мрежа е 100мл.Според описанието е подхдящ за суха,лющеща се изпръхнала кожа*Против стрии(при бременност)*Наранени зърна(при кърмене)
 Това е етикетът на български език:

 Течен перилен препарат  Cleanut от Армина Био
Зарадвах се да видя отново нещо от тази марка (в кутията от Юни месец имаше био препарат за съдове на бранда).Според етикета пакетчето е достатъчно за едно пране и не е необходимо използване на омекотител за дрехи.Ето и снимка на етикета с обяснения на български език.

 Антикомарин от NaNa Green Home
 Малка симпатична опаковка с интересен състав за борба с бубо-атаки ;)


Брауни с орехи от Vanilla Kitchen


Тайничко се надявах да има техен продукт,кокоската ескимоска от предната кутия много ми хареса.

Био меден/билков бонбони от Edel
Досега не съм опитвала такъв тип продукти и съм много любопитна.

Био-гел Bio Rhythm от Natural Cosmetic


От описанието на продукта останах заинтригувана,но не посмях да го отворя,защото има 6 месеца срок на годност след отварянето.В момента ползвам душ гел на Ziaja ,който много ми харесва,но опаковката е много голяма.Това е продукта в кутията,който е в пълен размер този месец.Едва ли ще издържа дълго и може би съвсем скоро ще има отзиви за продукта :)














И в тази кутия има талон за 10% отсъпка от цената на всички продукти в онлайн магазин www.arminabio.bg 


















За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар