19.09.2015 г.

Кекс с ябълки и бисквити

Здравейте,в началото дългата поредица от почивни дни ви предлагам една много лесна и бърза рецепта за кекс с ябълки и бисквити.Наскоро видях рецептата в една от кулинарните групи във Facebook и реших да я изпробвам.


Ето и рецептата за тази вкусотия :)

- бисквити закуска какао-аз използвах 12бр.бисквити в тази тава(може да използвате и други според вашите предпочитания)
- краве масло-125гр.
- ябълки-4-5броя
- 4 яйца
- 1 кафена чаша брашно
- 1 кафена чаша захар
- ванилия
- бакпулвер
- пудра захар


Начин на приговяне:

Наредете бисквитите в тавичката и ги залейте с разтопеното краве масло.Ако решите може първо да сложите маслото и отгоре бисквитите,аз предпочетох първият вариант,като първо сложих хартия за печене,за да ми е по-лесно после.Измитите и почистени ябълки се нарязват на кубчета и се слагат върху бисквитите.Има варианти на рецептата,където има стафиди и смлени орехи добавени към ябълките.Аз нямах в момента и затова не сложих,ако искате добавете.В една купа смесете брашното, яйцата, захарта, ванилията и бакпулвера и ги разбийте добре миксера.Когато сте готови и  с тази част изсипете сместа върху ябълките.Печете в предварително загрята фурна на 180 градуса около 30 мин. или до придобиване на златиста коричка.Не забравяйте да проверите с една клечка за зъби дали е опечен особенно в средата.След като извадите сладкиша  от фурната поръсете с пудра захар.
От мен добър апетит приятели :)  

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар