23.09.2015 г.

Какво ново?



Здравейте,този пост е малко към краят на месеца,но част от нещата ми пристигнаха тези дни.Напоследък не правя много такива постове или ако правя са с малко покупки,защото се оказа че имам доста продукти,които още не съм отваряла и твърдо съм решила да разчистя натрупалата се козметика.Имам повече продукти за постове от типа Празни опаковки (линк)


Стига лирични отклонения да преминем по същество,ето и моите скромни попълнения:
Тези от вас,които следят блога ми знаят,че това е любим мой продукт.Купувала съм и преди от мицеларната вода на Mixa (линк).Удобна опаковка,добра цена и не на последно място продукта върши добра работа поне при мен. Тази си я купих от Lilly дрогерия във Велико Търново за 8,99лв.Това е моята скромна покупка от там за сега ;)














Интимни мокри кърпички на Agiva.Струват 1,25лв,преди време си бях купила една опаковка от любопитство (не съм сигурна за марката) и реших да си взема пак просто ей така.Нищо специално или уникално,като продукт,вършат добре това за което са предназначени и нямам някакви опклквания от продукта.



 Серум за коса Elseve на L'Oreal,случайна покупка в интерес на истината.Бях в един от магазините ,където обичам да си купувам козметика и на касата видях тази малка опаковка.Попитах продавачката за подробности и си го взех.Струваше ми 2,99лв,продавачката ми каза,че за коса с моята дължина (малко под раменете) ще стигне за 2-3 ползвания.Ползвах го 3 три пъти и имам за още един път.Досега не съм използвала този или подобен продукт и наистина съм впечатлена.

Още докато съм по душа косата ми е осезаемо по-мека.Има приятен лек аромат,който не мога да определя,но не е дразнещ или неприятен.На тази снимка може да видите състава и как се използва.




Преди време ползвах продукти от тази серия и много ми харесаха (Маска за лице с глина расул и Дълбоко почистваща маска с цвят от тайландски лотос).Тези също си ги купих за около 3,99лв всеки или нещо подобно.
От снимката се вижда,но все пак продуктите са-скраб за лице и маска с минерали от Мъртво море и маска за лице с масло от средиземноморска маслина.








За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар