24.09.2015 г.

Empty # 8 / Празни опаковки № 8

Здравейте ето още малко празни опаковки от мен.Ако случайно сте пропуснали предишните празни опаковки вижте линка.


Продукти за лице:

*Лепенки за почистване на чело и брадичка на Purederm,има ги във почти все такъв пост.Обичам да ги ползвам.

*Alverde почистваща емулсия за чувствителна кожа-определено не ми хареса и няма да повторя покупката.Остава мазен лепкав филм по кожата ми,след употреба.Не почиства много добре,има леко неприятна миризма и люти на очите.

* Маски за лице Purederm от хартиен тип.Обожавам ги,лесни за употреба и кожата ми после винаги е добре хидратирана и освежена.В линка може да видите и част от любимите ми маски от този бранд.

*Мокри кърпички на Pampers,получих ги като подарък и реших да ги използвам за почистване на лицето при пътуване.Не лоша алтернатива,ако искате да не носите много козметика с вас при кратко пътуване.Лично аз не обичам да ги използвам за почистване на лицето,не мисля че кожата ми е почистена добре с тях.Не само конретно тези,това е мнението ми за всички мокри кърпички. 



Продукти за коса:

*Balea Professional  шампоан 250мл и Balea Professional балсам 200мл.Съвсем скоро имах пост,където може да прочете подробности и няма да се повтарям (линк).Малко трудно,но се сработихме с тези продукти,но определно бих си купила нещо от тази серия.


Други продукти:

*Little White dress by Avon-парфюмите от тази серия на компанията са ми любими.Лично за мен това е идеален аромат за пролетта.В линка може да видите постове с продукти на Avon.

*Лакове за нокти Golden Rose 3D Glaze и Golden Rose Rich Color .Тук ситацията е на двата полюса.

Golden Rose 3D Glaze-много ми харесва този лак за нокти,вариантите с него са много.Определено не съм професионалист и не претендирам с това ,но ето идея от мен с този лак (линк)

Golden Rose Rich Color-купих си го заради четката,а и тогава когато го купувах нещо в цвета ми хареса(още не мога да се сетя какво е било).Какво да кажа с четката нещата не ми се получиха,омазвам се цялата,все едно никога не съм ползвала лак за нокти,този цвят е просто ужасен и накрая това е най-бавно съхнещият лак,който съм ползвала.Използвлах го 2-3 пъти и го изхвърлям,за да не ми заема място и да си мисля,че имам лак за нокти. 

За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар