2.11.2015 г.

Малко покупки м.Октомври

Здравейте ето и скромните ми покупки от изминалият месец октомври.Наистина скромни покупки,но за сметка на това съм доволна от всяка една покупка.Затрупах се с доста козметика в последно време и докато не я изчистя,се старая да не си купувам нови неща,за да не се превръщам в Плюшкин.Стига лирични отклонения ето новите ми скромни попълнения.


От известно време се опитвам да подредя козметиката си и пробвам различни варианти.Две от покупките ми са свързани точно с това.

Първото се води офис стойка,купих си я от Denzel.Струва само 2,20лв.Аз слагам вътре една четка за грим,две спирали,моливи за очи и два глоса.
Следва една кошница от Jysk,ако има значение води се кошница Curt 18x24x12 (като размери).Струва 6,50лв.Събира доста неща,с нея всичко необходимо ми е под ръка,но е организирано и няма хаос.
Четка за почистване на лице Differo.Цена 3,29лв.Съвсем обикновенна,но определено има разлика когато я използвам,което ме кара сериозно да се замисля за много по-скъпи версии.
Все пак има и козметика.Взех си много изгодно поне според мен шампоан и балсам Dove.Цената за която ги купих е 3,99лв за брой.Редовна цена  5,99лв за брой (това са цените в хипермакета от който ги купих)Шампоана е 250мл,а балсамът е 200мл.Продуктите са от серията Dove Nourishing Oil Care с комплекса Nutri-oils.Невероятни продукти,досега не си бях купувала  продукти за коса от този бранд и съм приятно изненадана и определено ме замислиха да си купя и от  другите им продукти.
За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар