26.11.2015 г.

Dove nourishing oil care shampoo and conditioner

Здравейте,доста се забавих с този пост,но ето го най-накрая.Причината е,смесените чувства към продуктите.Повече подробности по-надолу.

Купих си шампоана и балсама на промоция от голям хипермаркет(подробности в Линка)
В началото много ми харесаха,разочарованието ми дойде след посещение при фризьорката.Тя ме пита какво използвам в момента за косата си,защото влияе зле на скалпа.Не ми се искаше да повярвам и продължих да ги използвам.Косата ми беше мека,чиста и с блясък,но забелязах,че ми се появи лек пърхот,което ме разочарова много.Иначе шампоана,наистина измива добре и има приятен аромат.Балсамът също ми хареса,но уви за съжаление,явно не са подходящи за скалпа ми.

*Косата ми е нормална с бързо омазняващи се корени и е чиста до 2-ят ден след измиването с продуктите.

Ето и малко повече информация:
                                                       
Цена-3,99лв всеки

Количество Шампоан 200мл

Количество Балсам 250мл 
 
От снимките може да видите и съдържанието на продуктите.













За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

 I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар