9.12.2015 г.

Loreal Elseve Total repair 5 cica creme

Здравейте,време е за един козметичен пост в блога.Главният герой в днешният пост е  Loreal Elseve Total repair 5 cica creme,кога си купих продукта може да видите тук.

Много добър продукт.Фризьорката ми препоръча да си взема крем или олио за връхчетата на косата.Веднага отидох в един от любимите ми магазини и след консултация с продавач-консултанта се спрях на този продукт.Имах късмета от първият път да си избера правилният продукт.Сега по същество.



Loreal Elseve Total repair 5 cica creme 
Цена-11,59лв
Количество-100мл
Опаковка-тип помпа
За продукта- бял кремообразен без отмиване
Съставът може да се види от снимката.





















Моите впечатления са много добри още с първото използване останах много доволна от продукта.Аз си слагам 3-4 помпички от продукта,когато косата ми е суха.Слагам само по връхчетата на косата си.Резултата е много мека и много добре ухаеща коса(поне 2 дни се задържа аромата).В комбинация със маската за коса Schwarzkopf Essence Ultime Omega repair косата ми е здрава,с блясък,разресва се лесно и има много хубав аромат.Ако и вие сте ползвали този продукт,споделете своите впечатления.Хареса ли,бихте ли повторили покупката?



За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар