6.01.2016 г.

December 2015

Здравейте ето и последните козметични попълнения за 2015 година.Съвсем малко покупки и малко повече подаръци.
Шампоан и балсам Elseve Total repair 5.Бях в dm и се оказа,че има намаления на шампоани и балсами и разбира се си купих.Цената на шампоана е 6,69лв.,балсамът е 4,99лв.Вече имам Loreal Elseve Total repair 5 cica creme ,само маската за коса от същата серия ми липсва за да имам цялата серия.Тази серия наистина ми харесва,косата ми е много хубава след употреба и с невероятен аромат.


Четка за грим Miomare от Lidl.Отдавна исках да си купя от тези четки и този път успях.Цена 3,99лв.
 Ето и самата четка:


Накрая оставих продуктите на Oriflame,всички са подаръци за Коледа и не знам кое колко струва.

Серия продукти за мъже.Отляво на дясно продуктите са:продукт,който може да се ползва за тялото и косата едновременно,пяна за бръснене и афтършейф.Аромата на всички продукти е много свеж и ми напомня за лятото.
Продуктите,които подариха на мен.Кремове-един за ръце и един за тяло.Не мога да кажа на какво миришат,защото все още не съм ги отваряла.Червилото е доста светло на цвят,почти като опаковката.
Парфюмът не мога да определя на какво мирише отворих опаковката,защото тук не можах да се сдържа,аромата е приятен.Скоро ще го изпробвам  и ще ви кажа колко е издържлив и повече подробности.
За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар