19.01.2016 г.

Идеи за... / Ideas for...#10

Здравейте,виждам че този тип постове много ви харесват,затова продължавам.Този път идеята е за закуска или пък десерт,вие си решавате.Предлагам ви два вида палачинки.

Ужасно вкусни и изчезващи ужасно бързо,вярвайте ми.

Класически палачинки с готова смес на Dr.Oetker  за палачинки.

 Досега не бях ползвала тази смес за палачинки и имах сериозни предубеждения.Намерих я в голяма верига магазини за 2,15лева опаковката.От една опаковка излизат 8-10 палачинки според производителя,аз направих 11бр.На гърба има упътване и ще се ориентирате лесно какво да правите.Необходимо ви е само 450мл мляко(аз сложих 500мл). Аз нямам тиган за палачинки,но използвах тиган с не залепващо покритие и съвсем малко олио.Даже ги обръщахме,както в моето детство правеше баща ми :)  Ето ги и палачинките секунди преди да изчезнат.






Бананови палачинки
Тези дни в YouTube  открих страхотен канал и от там си харесах тази рецепта.Рецептата е в  клипа ето и линк: Didi's Kitchen .Наистина много вкусни и лесни за приготвяне.Моите ги направих малко по-тънки отколкото в клипа,но пак си изчезнаха бързо.Другият път ще поправя грешката си.Ето и моите творения :)
Като количество при мен се получиха 18бр.

Добър апетит от мен приятели :)

Bon appeti friends :) 

Няма коментари:

Публикуване на коментар