29.02.2016 г.

Empties #1 2016

Здравейте,ето  и нова порция празни опаковки от мен,а и не само празни.В последните месеци се старая да използвам това което имам и да разчистя козметиката.Това е и една от причините да няма много нови публикации в блога.Сега моите празни (и не толкова празни опаковки)Реших да ги разделя на групи,за улеснение.
Продукти за тяло

  • Oriflame Divine крем за тяло-изхвърлям го неизползван,защото изтече срокът на годност.Получих го като подарък и понеже си имах няколко подобни отворени продукта,така и не стигнах до този крем.
  • Cien SOS крем за ръце-страхотен продукт за студените месеци и за суха кожа на ръцете.Лично аз го използвах няколко пъти и на петите си преди да свърши и ефекта беше много добър.Не ви го препоръчвам в топлото време,честно казано.Много икономичен не е необходимо много от кремът,защото е доста мазен.Определено когато започне да става пак студено бих си го купила.
  •  Oriflame Royal velevet нощен крем-изхвърлям опаковката наполовина пълна.Причината е че и тук изтече срокът на годност.Кремът много ми хареса,кожата ми сутрин беше мека и хидратирана.
  • Био олио от Kneipp-получих го от Good box.Според описанието е подходящо за суха и лющеща се кожа,стрии и наранени зърна (при бременност и кърмене)Това беше и една от причините да отлагам използването му,за което много съжалявам.Аз си слагах всяка вечер след бяня,в проблемните зони при мен бедра и дупе и останах доволна,разбира се трябва и спорт.Аз нямам нито едно от описаните в листовката,за съжаление имам целулит,има ефект в комбинация със упражнения и по-здравословен хранителен режим.Определено бих си го купила. 
  •  Био-гел Bio Rhythm от Natural Cosmetic-отново продукт от Good box. Ще бъда кратка,броях дните докато свърши,въобще не ми хареса.Липсата на дозатор е голяма грешка,ароматът също не ми хареса.Лично аз не бих си дала парите за този продукт.

Продукти за коса и парфюм


  • Dove nourishing oil care шампоан и балсамлинка може да прочете детайли.В началото много ми харесаха,но за съжаление скалпа ми не мислеше по същият начин.Досещате се,че няма да си ги купя.
  •  Divine от Oriflame-подарък отново,подробности в линка.Приятен пролетен аромат.На мен лично ми харесва повече за пролетта,защото е лек и ненатрапчив.


  • Тампони за лице Softino- винаги присъстват в този вид публикации.Харесват ми като качество и като цена.За тези които не знаят тези са марка на Lidl.
  • Clinique- мостри на дневен и нощен крем от списание Грация.Имам ги от много време.Все отлагах да ги използвам и през януари го направих.Причината беше,че в най-големите студове кожата ми рязко стана много суха и даже взе да се лющи.Реших да пробвам с тези мостри и резултата беше много добър.Кожата ми бързо взе да се оправя.Мострите са доста икономични и да си призная ги ползвах около седмица и повече.
  • Victoria beauty лепенки за нос-обичам да си вземам от този тип лепенки от време на време,вършат добра работа (линк)
  • Golden Rose очна линия-почти не съм я ползвала,не съм добра с очната линия и може би затова и не се справих с продукта.Изхвърлям очната линия от хигиенична гледна точка,а и не я ползвам все пак.


За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар