1.03.2016 г.

Покупки #1 2016

Здравейте,крайно време е за нови попълнения на моя козметичен рафт.Малко на брой,но надявам се наистина качествени.


Случайно попаднах на лимитираната серия на  Golden rose Prodigy gel duo.
Определено си заслужава цената от 7,69лв.Още докато си го купя,реших да го използвам и съм очарована.Съвсем скоро ще направя публикация специално за това дуо.








Bioten skin defence дневен крем против бръчки със SPF 15.Търсех си нов дневен крем и  се спрях на Bioten,заради състава и цената.Ползвам кремът вече около седмица,но ще изчакам за първи впечатления.Като цена е 6,45лв.,за съжаление не мога да открия нощният крем от същата серия,но няма да се откажа.



Freeman анти-стрес маска за лице с минерали от мъртво море.Цената е 2,45лв.Не съм я ползвала все още.Чувала съм много добри отзиви за този бранд и когато я видях не можах да се сдържа.















Purederm маска за лице с перлена есенция,струва 1,99лв.Маската е хартиен тип.Ползвала съм маските за лице на бранда и преди и винаги си вземам някоя от маските им за лице.Ако сте пропуснали някоя от по-старите ми публикации за маските за лице на бранда вижте тук:

PureDerm haul 

PureDerm











Гъба за баня цената е около 1 лев.Нищо специално,просто си имам предпочитания към този тип гъба за баня.


















Това са моите скромни покупки,ще се радвам да споделите вашето мнение.Очаквайте и отделни публикации за повечето продукти съвсем скоро.Това е от мен приятели,очаквам вашите коментари :)

За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар