17.03.2016 г.

Golden Rose Prodigy Gel Duo

Здравейте,обещах ви подробности за това дуо и ето,че момента настъпи.Ако сте пропуснали предишният пост от тази поредица вижте тук.

За да бъда честна с вас,случайно попаднах на това дуо.Бях чела положителни отзиви в няколко блога за дуото и когато го забелях в едно от любимите ми места за пазаруване виждате какво се случи.В магазина в който бях имаше избор,аз лично се спрях на приятен розов цвят( мога да го определя и като бебешко розово)
Определено съм очарована от дуото.Мога да кажа само,че наистина изсъхва бързо и се нанася лесно.Почиства се лесно с обикновен лакочистител.При мен с обичайните домакински задължения издържа 5 дни.Има наистина хубав блясък и честно казано получих доста комплименти.
Мога да кажа,че ми харесва ефекта и го препоръчвам.Цената може да спре някои от вас,но си заслужава.
 За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар