1.04.2016 г.

Покупки #2 2016

Здравейте,ето че отново имам пост с нови покупки.Отдавна не бях пазарувала така,защото исках да изразходвам това което имам.След поредицата публикации с празни опаковки,вече е време за нови попълнения.Ако ви е интересно продължете да четете,ще издам само че ще има доста ревюта това е сигурно :)
Cottage Le Caramel душ гел.Отдавна исках да си го купя и накрая го направих.Сигурна съм,че много от вас са го ползвали вече.Тези които като мен са отлагали са отлагали покупката купете си няма да съжалявате. Невероятен аромат на карамел,направо да му се прияде на човек.Като цена е 4,59лв. за 250мл.
Dontodent вода за уста от dm.Спонтанна покупка,изборът беше на мъжа ми.В интерес на истината не лоша покупка.Струва 3,99лв.













Cien Professional шампоан и балсам за коса с кератин.За мен са нови,защото досега не съм ги засичала на рафта в Lidl.Обмислям да направя отделен пост за продуктите и затова само ще спомена,че струват 2,79лв всеки един от продуктите и имат наистина невероятен аромат.








Крем Здраве,може и да е странно за някои от вас,но когато имам някакви раздразнения по кожата този крем много ми помага.Този път реших да си купя класическият,а не леката формула.Като цена е 2,19лв.














Bioten skin defence нощен крем против бръчки.Вече имам дневният крем от същата серия и след малко издирване успях да се сдобия с кремът.Открих го в dm за 4,99лв.











Bioten skin defence околоочен крем против бръчки.Едно посещение в dm и вече имам цялата серия на Bioten.Цена 4,49лв.



*Мисля да направя една публикация за тази серия и моите лични впечатления.Така,че следете блога.











Мостра и то безплатна (нормално по света,но все още не и у нас).В един от магазините,където пазарувам разшириха козметичният си щанд и ето какво се случи,повече козметика и безплатни мостри.Това са мостри на дневен,нощен и околоочен крем  на Nivea от серията против бръчки Q10plus.












Bourjois Healthy mix фон дьо тен и коректор.Ползвах ги няколко пъти и няма да бързам с мнения.Като цена фон дьо тенът е 16,90лв,а коректорът-13,49лв




Avon база за сенки.Доста слушах и четох за тази база и накрая реших да си я купя.Ползвах я 1-2 пъти и още нямам  изградено мнение за базата,цената е 7,50лв.
 












За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

1 коментар:

  1. Лосионът на Котаж е страхотен, карамелът е може би най - добрият от всичко.

    ОтговорИзтриване