30.04.2016 г.

Bioten skin Defence

Здравейте,днешният пост както се вижда от снимката ще бъде за кремовете от серията Skin Defence на Bioten.Използвам ги достатъчно дълго ,за да имам вече изградено мнение за тях.Ако искате да разберете повече подробности за серията продължавайте да четете.

Първо ще спомена причините да се спра точно на този бранд:
  • няма парабени,парафини и оцветители
  • изключително достъпни,като цена 
  • вече съм ползвала техни продукти и определено съм много доволна
  • намират се лесно в търговската мрежа
  • дневният крем има SPF 15,освен че се бори с първите бръчки
За самите продукти:
  • Производител: Sarantis   
  • Количество:  
*Дневен крем-50мл 


*Нощен крем-50мл 


*Околоочен крем-15мл  
  • Цена:
*Дневен крем-6,45лв

*Нощен крем-4,99лв

*Околоочен крем-4,49лв
  •  Срок на годност след отваряне на опаковката:
*Дневен крем-12месеца

*Нощен крем-12месеца

*Околоочен крем-6месеца
  • Състав:
 *Дневен крем

 *Нощен крем


 
*Околоочен крем
Моите впечатления:
Ще започна с текстурата на кремовете-дневният и нощният мога да определя като нито много гъсти,нито много течни.Перфектната текстура.Околочният крем е малко по-течен като консистенция,все пак е околоочен крем,при него се усеща лек охлаждащ ефект.Използват се два пъти дневно-сутрин дневният и околоочният крем,а вечер нощният и околоочният крем.Имат лек аромат,но е наистина лек,ненатрапчив и приятен.Относно ефекта-стягане и против бръчки:

*за здрав и свеж вид на кожата,сънят и водата са жизнено важни,така,че ако не се наспивате и не пиете достатъчно количество вода не очаквайте чудеса.
  
*серията е предназначена за жени на възраст 35-45г,имайте това предвид.Личното ми мнение е,че ако случайно досега не сте обръщали внимание на бръчките,сега е момента.Сигурна съм,че много от вас си казват,че нямат нужда от такъв продукт,защото нямат бръчки.Това е грижа за "първите" бръчки(ако мога така да се изразя).Не чакайте да започнат да си личат и тогава да си купувате различни продукти.

* за ефекта от кремът за очи-за щастие нямам торбички под очите,а тъмните ми кръгове не са нещо драматично,но ги има.Личат си много силно когато съм недоспала,дехидратирана или болна.Факт е,че откакто използвам този крем,кожата ми в зоната около очите е по-еластична и сякаш някак леко озарена.Да ви кажа,че малките тъмни кръгове,които имам са изчезнали,ще ви излъжа,но определено има промяна във видът на кожата.

Препоръчвам ви да изпробвате тези или други продукти от бранда,определено за мен са сред фаворитите ми.Ще се радвам да споделите в коментар под този пост вашето мнение.
  
За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 


I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар