5.05.2016 г.

Покупки #3 2016

Здравейте,ето че отново е време за пост с новите попълнения от изминалият месец.Продължете да четете и ще разберете и подробности.Ако сте ползвали някой от тези продукти ще се радвам да споделите вашите впечатления в коментар под поста.
Тампони за лице Cien,както обикновено от Lidl.Винаги си вземам от тази марка.Харесват ми като качество,цена и брой тампони в опаковката.Цена 1,79лв.



















Purederm Двуфазна 3D маска за намаляване на порите на лицето. Досега не съм я използвала и затова ми е интересна.Цена 2,39лв.Със сигурност ще споделя скоро впечатленията си с вас.
















Purederm лепенки за нос.Отново един от любимите ми продукти,справят се добре в домашни условия.Често присъстват в покупките ми,както сте забелязали.Цена 4,59лв















Himalaya Herbals нежно измиващ гел за лице с ексктракт от Neem за нормална до мазна кожа.Преди време използвах маската за лице от същата серия и останах много доволна и затова не се замислих дълго,когато видях този гел.Ще издам само,че има познатият зелен цвят :)
Цена-6,59лв.






















Balea крем за тяло за суха кожа Ванилия и кокос(кожата на тялото ми не е суха със сигурност,но си го купих).Голяма опаковка на изгодна цена,а кремът вътре е с невероятен аромат.Цена 3,99лв за 500мл.  















Ebelin тампон за фон дьо тен,яйце.Както се досещате от името и снимката от dm.Цена 6,99лв.Знам,че много от вас вече са го ползвали или имат оригиналният бюти блендер,затова само ще кажа,че наистина се справя добре.












За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение.

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар