22.05.2016 г.

Balea крем за тяло с кокос и ванилия

Здравейте приятели,днес реших да споделя с вас впечатленията си от крема за тяло на Balea с кокос и ванилия.Купих си го април месец (линк) и много бързо се превърна в един от любимите ми продукти.


Мога да кажа само едно-невероятен аромат на ванилия и кокос.Аромата е траен,а кремът попива сравнително бързо в кожата.Лично аз обичам да използвам този крем за тяло вечер.Отново приложих стратегията (линк), която използвах при кремът за тяло на Oriflame .Много добра хидратация за кожата,приятна консистенция на крем,голяма опаковка на изгодна цена.Опаковката е удобна за използване в банята или вкъщи,но за път не мисля,че е много компактна(невероятният аромат на ванилия и кокос,карат човек да забрави този малък проблем).Ето и малко повече подробности,освен моите лични впечатления,които са очевидно положителни. 



Марка:Balea

Продукт:Крем за тяло с ванилия и кокос

Тип кожа:Суха(моята не е суха,но си го взех и съм доволна)

Количество:500мл

Цена:3,99лв

Ето и съставките:

За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение.

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар