3.05.2016 г.

Cien Professional repair shampoo and conditioner

Здравейте,както се разбира от името на този пост днес ще споделя впечатления за продуктите от професионалната серия на Lidl  - Cien.
Използвам продуктите достатъчно дълго,за да имам вече впечатления за продуктите.Ако сте пропуснали кога точно се сдобих с тези продукти,вижте линка.

Определено не лоши продукти,даже смея да кажа много добри,но думата "professional"  за мен лично е леко пресилена.За ценовият клас в който попадат тези продукти са наистина много добри.Ето и малко повече подробности:


  • Цена-2,79лв. всеки
  • Опаковка- тип тубичка с красив дизайн,който грабва окото
  • Количество
Шампоан-250мл.

Балсам-200мл. 


  • Производител:WIN COSMETIC GmbH &Co.KG Германия
  • Може да намерите:Lidl
  • Състав:

ШАМПОАН
БАЛСАМ

Моите впечатления:
Първото нещо,което ми хвана окото в магазина определено беше опаковката и веднага ми стана интересно какъв е този продукт.Когато разгледах тубичките и видях цената,въобще не се замислих.Нямаше какво да губя.Когато започнах да ползвам серията силно впечатление ми направи приятният аромат.Усеща се известно време и след като изсъхне косата.Не мога да го определя,но определено е много приятен аромата.Като текстура продуктите са по-скоро кремообразни,нито много гъсти,нито прекалено течни.Измиват косата добре.След измиване косата е копринено мека и ухае невероятно.Моята коса е нормална с бързо омазняващи се корени и с дължина малко под раменете(отбелязвам това,за да се ориентирате по лесно). Според опаковката оправя структурата на косъма и придава блясък,за първото не знам дали е така,но за второто по-скоро да( но не в смисъл,че косата ми е мазна или нещо от сорта)На мен лично серията ми допада,препоръчвам ви да я пробвате.Продуктите са бюджетни попадения и нищо няма да загубите.
ШАМПОАН
 
БАЛСАМ


За тази публикация не съм получавала финансова компенсация. Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 


I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

2 коментара:

  1. Мен също опаковката ми привлече погледа и щом твърдиш, че са добри ще ги пробвам.Наистина цената им е ниска и си струва.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина опаковката грабва окото,а тази седмица в Lidl има и намаления.Забелезах,че в серията им а и лак.Наистина не лоши продукти,поне при моята коса няма проблем.Ще се радвам да споделиш и ти мнението си,ако си купиш серията.

      Изтриване