18.05.2016 г.

Empties #2 2016

Здравейте,днешният пост,както се разбира и от заглавието е за празни опаковки.Последният такъв пост за тази година беше в краят на февруари (линк).Този път се събраха повече неща и се надявам,както обикновенно да ви е интересно.Както обикновено разделих продуктите,за да е по-лесно както за мен така и за вас да  се ориентирате,но стига приказки да преминем по -същество.



Определено любими продукти,тези които следят блога знаят,че не за първи път използвам тази серия.Тези специално си ги купих в краят на миналата година (линк).Мога да кажа ,че всичко което съм купила до момента от тази марка ми харесва или поне съм избрала правилният за косата ми продукт.Косата ми определено е много мека,лесна за разресване,с приятен аромат и здрав вид (посещавам разбира се фризьорката си регулярно).Преди години имах голям проблем с цъфтящи краища на косата,но не и в последните десетина години.Вярвам,че всеки трябва да избира качествен продукт според нуждите на косата си.Определено бих купила отново продукти от тази серия.

Снимката е ужасна,за което съжалявам,но и след поне 10 снимки така и не се получи.Продуктите са на Oriflame за мъже.Мъжът ми каза,че парфюмът и дезодорантът много му допадат,като аромат не може да определи на какво му миришат.Допадат му и като трайност.Лично аз мога да определя ароматите,като типично мъжки,не са тежки и натрапчиви и наистина са трайни( в смисъл усещат се по кожата дори и в края на деня). Относно балсамчето за след бръснене,определя го като нищо особено.Всичките са му еднакви само опаковките им са различни (при този бранд),определено не могат да се сравнят с Nivea или Gillette(особено със втората марка).Балсамът определено не би си го купил,парфюмите след време може би.


Определено съм фен на тези вкусотии,намирам ги без проблем в Lidl.Органични,био и без глутен,какво повече може да се иска.Има избор от видове,засега съм опитала само тези четирите и много ми харесват като вкус.Опитайте ги и няма да съжалявате :)

  
Ето,че дойде ред и на най-многобройната като продукти група,тези за лице и тяло.

Mixa мицеларна вода-една от любимите ми мицеларни води,рядко я сменям с друга за момента.Вече съм писала пост и няма да ви досаждам,като се повтарям,вижте линка.Тези които следят блога знаят, че често попада в постове от типа любим продукт или празни опаковки.

Softino тампони за лице-отново любим продукт,купувам си само от Lidl(поне до досега).Харесват ми като качество и като цена,какво повече да кажа.

Balea измиващ гел-не ми допадна и не бих си го купила отново.Евтин е 2,89лв,икономичен е (купих си го през ноември 2015 линк) но не е нещо невероятно или впечатляващо.

Freeman анти стрес маска с минерали от мъртво море-ще започна с това,че ползвах маската повече от веднъж.Много икономична определено.Когато си я сложа се сещам за филма "Avatar".След маската определено имам нужда от крем на лицето след това,почиства добре и успокоява кожата ми.Определено се замислям и за по-голяма опаковка от маските на бранда,след като изразходвам тези които имам в момента.Ето и снимка от гърба на опаковката:

Гинексид гинекологична почистваща пяна-ще се повторя,но купува се от аптеките в сравнение с масовите интимни продукти не е евтина,но пък на мен лично ми е любима.Подробности в линка.

Purederm

Лепенките за нос и маската за лице с перлена есенция са отново сред редовно присъстващите.Лесни за употреба,не отнемат много време и освежават бързо лицето.Често си ги купува.

Oriflame крем за тяло-получих ги като подарък за Коледа (линк).Не е нещо невероятно,но си върши добре работата.Хидратира кожата добре,изсъхва сравнително бързо,мирише леко и приятно.Лично аз го изразходвах много бързо за по-малко от месец,истински рекорд за мен.Причината не е защото кремът е неикономичен напротив,просто го оставих в банята и всяка вечер след душа си слагах и кремът за тяло.Не лош за студените месеци е идеален.

Това бяха моите празни опаковки за изминалите почти два месеца.Ще се радвам да споделите дали сте използвали някой от продуктите от този пост.Кой ви хареса най-много и кой не бихте си купили отново.

За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар