29.06.2016 г.

Покупки #4 2016

Здравейте,време е отново за нови покупки.Малко наистина,но какво да се прави.Надявам се да ви е интересно,продължете да четете.

В един от предишните такива постове отново имах този крем душ гел,този път си купих ексфолиращата версията.
Cottage Le Caramel душ гел със захар.
Отново 250мл.опаковка,цена 4,89лв.
Уникален аромат на карамел в комбинация със малки частички захар.
 













Velnea Energy шампоан за нормална коса 300мл.Шампоанът е с ексктракт от лимонова трева и има доста свеж и летен аромат,това беше и една от причините да го купя.Цена 1,99лв.Мъжът ми също го използва и то редовно и е доволен.Няма пърхот,дразнене или нещо подобно.Лично аз го използвах веднъж(косата ми е с бързо омазняващи се корени и по-сухи краища) и не останах впечатлена.Имам предвид,че косата ми нямаше обичайният обем и блясък,но ще пробвам още 1-2 пъти все пак.








Schwarzkopf Gliss hair repair oil nutritive шампоан250мл и балсам 200мл,цена на комплекта 6,99лв. общо. Трябваше ми шампоан и когато видях тази оферта в Lilly,не издържах. Ползвала съм и преди тази серия и съм много доволна.















 Milva розова вода,прекрасен продукт,който редовно си купувамена 1,59лв.Често розовата вода присъства в моите постове и затова няма да се повтарям,прочете поста ми макар и стар всичко е актуално.Линк

















Молив за устни 02 Coton candy на Bourjois,цена-6,59лв.Моливът е мек и лесен за нанасяне върху устните ми,има приятен цвят в розовата гама.



За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар