28.06.2016 г.

Ikea-историята на една онлайн поръчка

Здравейте,този пост ще бъде малко по-различен.Искам да отбележа,че се чудех дали да напиша този пост,а след като реших да го напиша,реших да изчакам малко(тоест да се поуспокоя),за да не е изцяло негативен.Сега,когато пиша съм изключително позитивно настроена и дори ми е малко забавно.Но да преминем по-същество.

Накратко реших да поръчам 3 артикула от сайта на Ikea(доста по-изгодно от отиване до София,само за това).Избрах своите 3 артикула,направих си профил в сайта им,поръчах и получих e-mail за потвърждение на това което съм поръчала и зачаках.Измина определеният период за доставка в страната,получих отново e-mail за поръчката си,какво съм поръчала и какво ще получа.Куриерът се свърза с мен получих праткката и когато отворих какво да видя от 3 поръчани артикула,само два бяха тези от поръчката.Спомних си,че прочетох в сайта им какво се прави в тази ситуация и изпратих e-mail на посочения адрес с номер на поръчка и всико необходимо(отговор на e-mail така и не получих).На другият ден не издържах и реших да съм по-решителна обадих се на клиентският телефон и там,записаха всичко-номер на поръчка,името ми,сгрешеният и правилният артикул и ми казаха,че ще разгледат случая и да изчакам 24 часа.На другият ден никой не се свърза с мен и аз отново се обадих и попаднах на най-грубата и зла служителка в Ikea,(съжалявам,че не запомних името и наистина).Служителката беше груба и то меко казано-развика ми се защо съм си позволявала да ги безпокоя,та това било масово едва смогвали да оправят сгрешените поръчки,отнемало поне 48 часа за да разгледат само един случай.В крайна сметка след разглеждането на случая решиха и ми изпратиха куриер да прибере сгрешеният артикул и след няколко дни да ми донесе този който аз си поръчах.Отново зачаках и си казах сега вече ще можем да ползваме новата си душ кабина цивилизовано.Пристигна куриерът и какво да ми се случи,този път-да това беше артикулът от поръчката ми,но липсваха части(по-точно 2бр. вакуумчета).Не можех да повярвам и отново се обадих и докато кажа името си служителят(този път мъж) се сети за случаят ми,казах че ми липсват части този път.Служителят ми обясни отново,че има процес на разглеждане,но ми каза да изчакам на телефона.Изчаках малко(по-малко от минута) и служителят ми каза,че ще пратят липсващите части по-друга куриерска фирма.Наистина дойде куриер и този път имах всичко.
Ето и моите артикули от злополучната ми поръчка.Наистина страхотни,няма дупки по плочките,а и са много здрави.Двете кошници са една под друга,като тази на първата снимка е отгоре.

 Закачалка за кърпи(първо си купихме тази закачалка,която е част от комплект от 2бр. вакуум закачалки за около 8лв. и после решихме,че понеже скоро няма да ходим до София ще поръчам онлайн всичко,което ми трябва,включително и още един комплект от тези закачалки)
 *Въпреки сгрешената ми поръчка и то цели два пъти,трябва да отбележа,че в крайна сметка Ikea уважиха моите рекламации и ако не броим една груба служителка,всички останали бяха много мили.Трябва да отбележа,че наскоро(тези дни) получих дори обаждане от Ikea,за да се интересуват дали всичко е наред и дали съм доволна от поръчаните артикули.Бяха много мили и се извиниха за двойната грешка.Въпреки грешката(все пак,който не работи той,не греши) трябва да призная,че съм доволна в крайна сметка и отново бих пазарувала от Ikea,може би не онлайн(поне не скоро),но определено да доволна съм и ще пазарувам отново от там.
  
Вие попадали ли сте в подобна ситуация при онлайн пазаруванее се радвам да споделите вашите истории.

За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар