24.07.2016 г.

Покупки #5 2016

Здравейте,време е за отпуска,поне при мен и в този дух са и покупките ми както,ще забележите.Надявам се да ви е интресно,за повече подробности продължавайте да четете.
Започвам с мострите.В един от магазините в които пазарувам от няколко месеца на касата има различни мостри,този път бяха мостри на Ziaja някакви душ гелове,които още не съм пробвала.Преди време използвах техен душ гел и определено бранда ми допадна.Повече подробности в линка.
За някои от вас може да  е странно,че споделям точно тази част от покупките си,но все пак.

-Клечки за уши,според мен са необходимост  и това си е. Цена 1,35лв

-Самобръсначка-от години не използвам,лично аз предпочитам епилатора на Braun,който имам от години и посещение при козметичката за кола маска(понеже аз не се справям сама).Причината е,че винаги ми се появяват много бързо косъмчета,особенно,когато отида на море.От години не съм си купувала самобръсначка и ще видим дали съм направила добър избор.Цена 1,99лв

ила за нокти-реших,че ми трябва нова пила и ето резултата.Цена 0,99лв

- Flormar 409 Purple with pink-имаше намаления на лаковете за нокти,а аз си търсех нещо подходящо за почивката.Цена 1,49лв

-Balea 25бр. мокри кърпички за почистване на грим-тази година съм решила да не пренасям цялата си козметика с мен и ще пробвам с тези мокри кърпички да почиствам лицето си.Според описанието на български почистват и водоустойчив грим.Съвсем скоро ще разбера как се справят и ще споделя.Цена 2,99лв
Душ гел с малина и лимонова трева на Balea.Търсех свеж летен аромат и мисля,че уцелих.Имаше намаление в dm и се сдобих с този душ гел за скромната сума от 1,99лв.Скоро ще пусна и самостоятелно ревю искам да натрупам още впечатления.
Каква почивка ще бъде,ако няма слънце защитни продукти.
Шапката си я купих за под 3лв,очилата не са нови (линк),а чантата я получих от Lidl преди няколко години(линк),също миналогодишен продукт (линк) Wooden spoon Organic Sunscreen lotion "Baby & Family" SPF 30.Знам какво ще кажат някои от вас четох етикета внимателно,но все пак сърце не ми дава да го изхвърля.
Най-накрая ето какво си купих за защита от слънцето:

-Sun dance SPF 50 спрей за защита 7,99лв
-Alverde гел алое за успокояване на кожата след плаж за 5,99лв.


 
 
Това беше от мен приятели преди отпуската ми.Желая ви приятна и незабравима почивка.Следете блога за нови публикации след отпуската ми.


За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар