8.07.2016 г.

Empties #3 2016


Здравейте,ето и поредният пост с моите празни опаковки.Забелязах,че в тези постове има повече продукти отколкото в постове от типа Покупки#.
Може би причината е в това,че все още искам да използвам козметиката,която съм натрупала,незнам наистина.Ако искате да разберете повече подробности за тези продукти продължавайте да четете.
Очебийно това са продукти на мъжът ми и ще споделя с вас неговото мнение.
-North for men на Oriflame-продукт за коса и тяло едновременно,свеж по-скоро летен аромат.Той предпочиташе да го използва само за тялото,за косата не му хареса.Получи го като подарък за Коледа и не знаем колко струва,продуктът не е нещо специално.
-Balea men пяна за бръснене-добра за парите си,това е мнението му.Определено има и по-добри,но тази за парите си е добре.
-Head & Shoulders mentol-мъжът ми отвреме на време има проблеми с пърхота и това е един от любимите му шампоани.Обича да си го купува,дори не се замисля.
-Cien professional възстановяващи шампоан и балсам за коса с кератин.Не лоши продукти,за повече подробности вижте линка.
-Schvarzcopf Essence ultime omega repair маска за коса-страхотна наистина,накара ме да се замисля за купуване на цялата серия.Ето и линк с подробности за маската.
 -Cottage Le Caramel-всеки,който е ползвал точно този душ гел знае за уникалният аромат.Не съм правила отделен пост за този душ гел,понеже е много популярен.
-Garnier neo-любим продукт и не съм го сменяла откакто се е появил на пазара.Ето и линк с подробности.
-Cien refreshing facial toner-не лош продукт  за парите си,не ми хареса помпичката.В интерес на истината с течение на времето много трудно се оправях с помпичката(може би при мен нещо се е развалила незнам)Ето и линк с подробности.
-Avon planet spa perfectly purifying с минерали от мъртво море -скраб и маска за лице по 75мл.Не ми харесаха,купих си ги защото преди време си бях взела продукти от тази серия и наистина ми харесаха,но тези ме разочароваха.Не знам дали партидата е била такава,дали състава е бил сменен,но просто не беше това което очаквах и не видях никакъв ефект върху кожата ми.
-Sandrin вода за уста с билков екстракт-може да се намери само в аптеките.Препоръча ми я моята зъболекарка и останах доволна.Това е концентрат и на опаковката е описано в колко вода се разрежда.Има капкомер и е голям плюс.
-Roo'bar-страхотни са присъстваха и в последният ми пост с празни опаковки.
-Nivea fruitty shine strawberry балсам за устни-наистина добри,преди години много ги харесвах,сега предпочитам продукти с по-изчистен състав.
-Bioten skin moisture CC крем-любим продукт,който пасва идеално на кожата ми.Моят цвят е ligth/светъл.Повече подробности може да откриете в линка,защото вече имам пост за този продукт и ще ви е много полезен.

За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар