27.08.2016 г.

Покупки #6 2016

Здравейте,отново пост с малко нови неща.Наистина скромни покупки,но какво да се прави има и такива моменти.Продължете да четете за повече подробности.
На път за морето минахме покрай Jumbo в Бургас и решихме да спрем.Определено си взех и други неща,но и на вас може да ви стане леко смешно(както на половинката ми),че отивайки на море си мисля за шопинг в Jumbo.Освен тази джаджа за изтискване на тубички,си взех и домакинска стълба на 3 нива от която съм много доволна,не съм я снимала,защото си мисля,че няма да е интересно.Тази джаджа струваше 0,99лв.Срещу тази скромна сума получих две бройки.За някои може да е излишна и непотребна,но аз определено не мисля така.


Тамнони за лице Cien.Редовно присъстват в моите покупки,точно тази марка.Няма да се повтарям,знаете мнението ми страхотни са,като съотношение на качество,количество и цена.
 Aroma greenline душ крем грейпфрут.В една от големите вериги имаше оферта-две бройки за 3,89лв.Причината да си взема 2 еднакви душ крема е че на майка ми и трябваше и си търсеше изгодна оферта.Така и двете си имаме душ крем на оферта.Като аромат е много свеж,количество 400мл.Надявам се скоро да стигна и до него и ще споделя с вас впечатленията си.Иначе може да прочетете за друг душ гел от тази марка,който ползвах преди време(линк)

Bilka хидратиращ гел за измиване за лице Aqua natura с натурална вода от краставица.Досега само съм чела отзиви в други блогове,ще видим как ще се справи.Цена 4,95лв.
Bilka гел-скраб за лице Hyaluron +.Още един продукт,който ще пробвам за първи път.Цена3,29лв. 


За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my personal opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар